  • 1. Data: 2014-11-17 21:59:43
    Temat: rozstaw w kalafiorach
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    witam
    czy istnieje jakas firma produkujacja kaloryfery lazienkowe z rozstawem
    doplywu - odplywu - 50cm od osi?
    hydraulik kazal umiejscowic wlasnie w takiej odlglosci od siebie zawory w
    glazurze. przy okazji wizyty w Castoramie nie znalazlem kaloryfera z takim
    rozstawem zasilania i odplywu. jakies krzywki sie stosuje? w obecnym domu
    nie mam takich kombinacji.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-11-18 10:47:25
    Temat: Re: rozstaw w kalafiorach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > doplywu - odplywu - 50cm od osi?
    > hydraulik kazal umiejscowic wlasnie w takiej odlglosci od siebie zawory w

    A nie miało być czasem 50mm? Takie są standardowe przyłącza do grzejników
    łazienkowych. Tu masz przykład:
    http://www.oventrop.de/pl/products/hbtd/db_multiflex
    _pl.pdf

    > przy okazji wizyty w Castoramie nie znalazlem kaloryfera z takim rozstawem
    > zasilania i odplywu. jakies krzywki sie stosuje? w obecnym domu nie mam
    > takich kombinacji.

    Mało robię przy grzejnikach, ale widuję sporo różnych i albo mają tak jak
    wyżej napisałem przyłącze 50mm i wtedy można sobie dowolnie zmieniać
    grzejnik wedle upodobania, albo przyłącza w ścianie są zrobione pod
    konkretny grzejnik (wcześniej kupiony lub zmierzony).

    Dlatego dziwnym mi się wydaje że hydraulik kazał zrobić dokładnie 50cm nie
    pytając jaki grzejnik będzie.

    Pozdrawiam
    Ergie