  • Data: 2019-02-03 18:24:45
    Temat: jaki mogę zainstalować piec, pytanie do Użytkownika
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    pomieszczenia użytkowe, firma, nikt tam nie śpi, nikt się nie udusi, nie
    zagazuje. JEst kocioł dwufunkcyjny (wody użytkowej nie grzeje) z
    zamkniętą komorą spalania, niby tylko 5 kilowat, 4 grzejniki. wyrzut
    spalin przez ścianę. Zaczyna się psuć. wywala co chwilę różne błędy -
    najczęściej - problem z czujnikiem przepływu wody. Była już naprawiana
    pompa wody - ta jest akurat 100% dobra.
    Zastanawiam się nad wymianą kotła. Nie mam dostępu do żadnego nadającego
    się komina. te co były w budynku (spalinowe węglowe) sa popękane nie
    używane. Jakie są opcje? z góry dziękuję

    ToMasz