  • 31. Data: 2016-12-21 07:57:21
    Temat: Re: jaki odkurzacz?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No własnie piszę, że "ciszej" to dla silnika może oznaczać krótszą żywotność.
    BTW od padnięcia Elektroluksa mieliśmy Panasonica (wyjatkowo głośny model, przez co
    go nie lubię, ale chodzi do dzisiaj, tylko worki jakieś nietypowe) i ostatecznie
    Rowenty Silence Force (bardzo ciche, ale worki małe).
    Dla mnie w odkurzaczu najważniejsze są trwałość i decybele.

    -----

  • 32. Data: 2016-12-22 00:27:49
    Temat: Re: jaki odkurzacz? - tylko w dniu 2016-12-22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-18 o 10:32, adam pisze:
    > Witam,
    > Chce kupić nowy odkurzacz (tradycyjny) wymieniając dwudziestoletniego
    > Zelmera. Na jakie cechy warto obecnie zwrócić uwagę? Cena do 600-700PLN.
    > Dzięki, pozdrawiam
    > Adam

    Dzisiaj na ibood.pl jest AEG UltraCaptic Allergy Allfloor za 750 zł. brutto.

    http://pl-pl.forum.ibood.com/products/44577-161222/o
    dkurzacz-aeg-ultracaptic/

    albo krócej:

    http://tnij.org/f811xr6