  • 1. Data: 2010-09-22 11:17:39
    Temat: jaki rodzaj płytek (kafli) na podłoge w garażu?
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Jaki rodziaj płytek użyć do garażu?
    Matowe gres mam w firmie, i zachodzą brudem ciężko wyczyścić,
    z kolei błyszczące będą się pewnie rysować?

    jakie nadadzą się najlepiej na piwnice i garaż?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-22 11:55:31
    Temat: Re: jaki rodzaj płytek (kafli) na podłoge w garażu?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 22 Wrz, 13:17, "amir" <d...@g...pl> wrote:

    > jakie nadadzą się najlepiej na piwnice i garaż?

    Może matowe, ale pokryte po położeniu impregnatem?

    J.

  • 3. Data: 2010-09-22 12:32:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote:
    > Może matowe, ale pokryte po położeniu impregnatem?

    Ja mam gres nieszkliwiony, niepolerowany w przedpokoju mieszkania.
    Raz w miesiącu trzeba wziąć szczotkę ryżową, cif i szorować na kolanach żeby
    utrzymać to w czystości.
    Impregnacja nie pomogła.
    W garażu mam zamiar położyć posadzkę żywiczną. Tańsza niż średniej jakości
    płytki, "montaż" można zrobić w 1 dzień i jest to bardzo trwałe i łatwe do
    utrzymania w czystości.
    Aby utwardzić podłoże w wylewkę wtarłem korund.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2010-09-22 13:28:51
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Ja mam gres nieszkliwiony, niepolerowany w przedpokoju mieszkania.
    > Raz w miesiącu trzeba wziąć szczotkę ryżową, cif i szorować na kolanach
    > żeby utrzymać to w czystości.
    > Impregnacja nie pomogła.

    tego właśnie się obawiam, musze porozglądać się,dokładnie ten sam problem w
    firmie mamy
    ładne beżowe były przez pierwszy miesiąc teraz nie ma komu szorować szczotką

    wylewki nie chce, bo piwnica w polowie mieszkalna ma byc i zależy mi na
    estetyce.
    a na całości ten sam kolor chciałbym uzyskać

    pozdrawiam