  • 1. Data: 2009-05-21 06:22:17
    Temat: jaki waz ogrodowy
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    prosze poleccie mi waz ogrodowy +/- 50m
    najlepiej zeby sie "nie skręcał"
    no i w rozsadnej cenie.

  • 2. Data: 2009-05-21 06:48:08
    Temat: Re: jaki waz ogrodowy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gv2sfp$225$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > prosze poleccie mi waz ogrodowy +/- 50m
    > najlepiej zeby sie "nie skręcał"
    > no i w rozsadnej cenie.

    Nuie ma co polecąć. Kup dwa 20metrowe zestwy węży ze złączkami (ostatnio w
    Biedronce lub Intermarche chyba widziałem po 19zł szt takie zestaw)
    Do podlewania i innych prac nic lepszego nie potrzebujesz- naprawdę.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-05-21 07:51:17
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 21 Maj, 08:48, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Biedronce lub Intermarche chyba widziałem po 19zł  szt takie zestaw)
    > Do podlewania i innych prac nic lepszego nie potrzebujesz- naprawdę.

    A ja jednak bym cos polecił, te najtańsze są bardzo cienkie i złączki
    się słabo trzymają. Poza tym zaginają się.
    Ja kupiłem cellfast'a (najpierw 25 w real'u a później 50m na allegro).
    Nie zgina się i jest dobrze widoczny, nie niszczy sie łatwo, cały czas
    jest błyszczący.
    Mam też jeden z innego marketu i tez nie jest najgorszy był jednak
    nieco droższy niz te najtańsze. Tudniej się zagina niz taniocha i jest
    nieco grubszy. W każdym razie jest wystarczający bo złączki się dosyć
    dobrze trzymają. Cena chyba powyżej 30 zł za 20m z kompletem złączek.
    Pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2009-05-21 08:30:39
    Od: mk <d...@t...pl>

    Niestety trzeba zapłacić za 25m +/-50zł, kupiłem taki żółty z zielonym
    pasem w kibelmarkecie, reklamowany był jako nieskręcający i taki jest,
    wszystkie dotychczasowe (takie zielone z nitkowymi pancerzykami) nie
    umywały się. Rozdałem je okolicznym działkowcom.
    Pdr, M.

  • 5. Data: 2009-05-22 19:22:57
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Gardena.drogi, ale wytrzymuje lata leżąc nawet w zimie w ogródku.Nie pęka.
    To samo ze złączkami.
    Testowałem nasze krajowe- jedno i drugie po 1,sezonu do wywalenia.
    R.