  • 1. Data: 2009-08-06 16:36:34
    Temat: kładzenie wylewki
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    tak sobie właśnie myślałem jak techniczne wykonać wylewkę na styropianie +
    zbrojenie siatką w pomieszczeniu wielkości 4m2 (w kwadracie). Jak zacznę
    wylewac na całej powierzchni powiedzmy do wysokości kilku centymetrów (7
    ma mieć całość), żeby móc już położyć siatkę, to nie będę mógł po
    nałożeniu siatki wejść na to i ją zalewać, bo wszedłbym w świeżą wylewkę...

    Jak to najlepiej rozwiązać? czy można położyć te kilka centymetrów na to
    siatkę io odczekać aż wszystko chwyci i dopiero póżniej kłaść na tym?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-08-06 17:49:25
    Temat: Re: kładzenie wylewki
    Od: "rpdrobny" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jak to najlepiej rozwiązać? czy można położyć te kilka centymetrów na to
    > siatkę io odczekać aż wszystko chwyci i dopiero póżniej kłaść na tym?

    Trzeba mieć buty na szpilkach.
    Może zapytaj żony czy ma takie szpile :)

  • 3. Data: 2009-08-06 17:52:32
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Podłóż pod siatkę dystanse, na nią kawałek płyty żebyś miał jak stanąć i lej beton.

  • 4. Data: 2009-08-06 18:45:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    > Podłóż pod siatkę dystanse, na nią kawałek płyty żebyś miał jak stanąć i
    > lej beton.

    Cenna uwaga, ale dystanse maja sens ze zbrojeniem konstrukcyjnym elementow
    betonowanych. Do posadzek stosuje sie cienkie druty i na tych dystansach
    najnormalniej wszystko pod chlopem sie powygina. Najlepiej ulozyc troche
    betonu na poczatek, rozgarnac i ulozyc siatke. Na to reszta betonu i bedzie
    git. Pod warunkiem, ze to np. beton miksokretowy. Mozna ulozyc siatki
    wczesniej i podrywac przy wylewaniu, tez mozliwe ale na malych
    powierzchniach. Tu mowa o chyba 4m, wiec nie powinno byc problemu. Beton
    jednak musi byc gesty, by siatka nie zapadala sie pod wlasnym ciezarze.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-08-07 06:31:18
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    rpdrobny pisze:

    > Trzeba mieć buty na szpilkach.
    > Może zapytaj żony czy ma takie szpile :)

    eeee.... łatwiej podwiesic sie u sufitu... ;)

    pozdrawiam weekendowo
    Michał

  • 6. Data: 2009-08-07 06:33:19
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > powierzchniach. Tu mowa o chyba 4m, wiec nie powinno byc problemu. Beton
    > jednak musi byc gesty, by siatka nie zapadala sie pod wlasnym ciezarze.

    to oczywiste Watsonie... bo wylewkę, pomimo nazwy, to sie sypie a nie
    leje.... ;))))

    Miłego weekendu
    Michał

  • 7. Data: 2009-08-07 15:30:40
    Temat: Re: k?adzenie wylewki
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > betonowanych. Do posadzek stosuje sie cienkie druty i na tych dystansach
    > najnormalniej wszystko pod chlopem sie powygina.

    Kawalek plyty (np. OSB) kladzie sie tak, by sie opieral na czterech dystansach i na
    tym sie staje nie zaginajac siatki.

  • 8. Data: 2009-08-07 17:51:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Kawalek plyty (np. OSB) kladzie sie tak, by sie opieral na czterech
    > dystansach i na tym sie staje nie zaginajac siatki.

    Jak bedziesz to robil sam to mozesz wlozyc w to cale serce, po ludziach nie
    oczekuj, ze bedzie jak to sobie wymysliles.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-08-08 08:13:16
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    lukas wrote:
> [...]
    >
    > Jak to najlepiej rozwiązać? czy można położyć te kilka centymetrów na to
    > siatkę io odczekać aż wszystko chwyci i dopiero póżniej kłaść na tym?

    Ja w identycznej sytuacji zastosowalem tymczasowe pociete kawalki
    grubszego styropianu, ktore wkladalem w oczka siatki zbrojeniowej.
    Na nich stawialem kawalek OSB i stalem na tym w trakcie wylewania.
    Jak przesunalem OSB to usuwalem zbedne kawalki styropianu i lalem dalej.

    pzdr
    Marek

  • 10. Data: 2009-08-08 11:09:53
    Od: Micha?G <g...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:
    > Uzytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Kawalek plyty (np. OSB) kladzie sie tak, by sie opieral na czterech dystansach i na
    tym sie staje nie zaginajac siatki.

    wciskaja;c te dystanse na pe?na wysokos'c'- g?ebokosc do styropianu.... ;9

    Pozdrawiam
    Micha?