  • 11. Data: 2010-08-12 13:16:18
    Temat: Re: kosa spalinowa ????
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    news:1k07wtuvsf0o8$.ea5csdzyw84o$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 12 Aug 2010 09:20:37 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):
    >

    > No to doradź coś :-)

    Koza. Ekologiczna, ekonomiczna, przyjazna środowisku, nie psująca się,
    bezserwisowa, samonapędzająca się, dostarczająca nawozu porzez
    natychmiastowe "kompostowanie" pokosu.
    Pozdrawiam naturalnie
    skryba

  • 12. Data: 2010-08-12 17:23:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 15:16:18 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Koza. Ekologiczna, ekonomiczna, przyjazna środowisku, nie psująca się,
    > bezserwisowa, samonapędzająca się, dostarczająca nawozu porzez
> [...]

    Super, popieram :-)

  • 13. Data: 2010-08-13 03:20:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Super, popieram :-)

    Pisze jak o capie (nie wie co traci z niewiedzy?), od kozy jest jeszcze
    dobre nieuczulające mleko z którego można robić masłao i ser, oraz mięsko z
    progenitury (głównie koziołków - kózki powiększają stado)...
    Pomyśl o tym babuszko. Wnuki u drzwi już czekają...
    Acha! Capa trzyma się w osobnej komórce z dala od kóz i tak, by wiatr od
    nie zawiewał na chałupinę (dworzec)...

  • 14. Data: 2010-08-13 08:17:59
    Od: "onet" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
    > i jakieś 15 arów łąki / sadu
    > podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

    kupiłem ze 3 lata temu u nich Hecht
    http://www.ekosiarki.pl/kosa-spalinowa-hecht-143-1-9
    -km.html

    trochę trzeba złapać wprawy + słuchawki /nawet takie najtańsze/ + wskazane
    okularki
    i nie ma bata 14ar ścinam aż miło a zdarza się że wyraśnie wyżej płotów
    Przy czym tne tarczą żyłka do takich wyrosniętych za słaba.

    gm

  • 15. Data: 2010-08-13 12:06:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "onet" <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > i nie ma bata 14ar ścinam aż miło a zdarza się że wyraśnie wyżej płotów
    > Przy czym tne tarczą żyłka do takich wyrosniętych za słaba.

    Lepsza siatkowa osłona na twarz - w sklepach BHP.

  • 16. Data: 2010-08-15 16:53:12
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-08-11 21:26, mayky pisze:
> [...]
    > mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
    > i jakieś 15 arów łąki / sadu
    > podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ( koza w późniejszym terminie :):))

    Czy pokusi się ktoś - najlepiej z użytkowników -
    o porównanie Husqvarna 333R ze STIHL em fs 130 silnikiem 4-mix ???

    Pozdrawiam
    MAYKY

  • 17. Data: 2010-08-15 17:07:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 18:53:12 +0200, mayky napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy pokusi się ktoś - najlepiej z użytkowników -
    > o porównanie Husqvarna 333R ze STIHL em fs 130 silnikiem 4-mix ???

    Są też inne:
    http://www.portalnarzedzi.pl/art.php?id=1347
    A tu - o kosach:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?60380-KOSA
    -SPALINOWA

  • 18. Data: 2010-08-16 11:53:16
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > mam do obkaszania , jakieś 2 ary pobocza/ rowu
    > i jakieś 15 arów łąki / sadu
    > podpowiedzie jaką kosą spalinową się zainteresować ?????

    Ponad miesiąc temu zadałem podobne pytanie na forum.
    dla ~3000m2 wybrałem i kupiłem Makitę BBC 5700.
    3 KM mocy
    W minioną sobotę pracowałem nią ~2,5h.
    Dla mnie jak na razie to dobra inwestycja.
    Ładnie cięła młode krzaki/drzewka, inne chaszcze.