  • 1. Data: 2010-05-18 14:41:38
    Temat: kto daje kredyty hipoteczne dla osob prowadzacych działalność
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wiem

    NTG dla niektórych. MOze przechodziliscie przez pozyskiwanie kredytu dla
    osoby prowadzacej dzialnosc i mozecie mnie skierowac do sensownego banku.
    Dzialalnosc mam od 6 miesiecy i w kierunku poprzedniej pracy i wyksztalcenia.

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2010-05-18 14:53:58
    Od: "adi" <a...@g...com>

    zapomnij większosć banków wymaga działalności conajmniej dwa lata, mało
    który 1 rok ale to i tak mało realne

  • 3. Data: 2010-05-18 15:33:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 14:41:38 +0000 (UTC), rt napisał(a):

> [...]
    > Dzialalnosc mam od 6 miesiecy i w kierunku poprzedniej pracy i wyksztalcenia.

    Nigdzie nie dostaniesz kredytu, nawet dla głupiej karty z limitem 1000 zł
    musisz mieć działalność od 6 lub 9 m-cy (w zależności czy ryczałt czy
    kpir), dla kredytów gotówkowych minimum 12 lub 24 m-ce, więc dla
    hipotecznych tym bardziej.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2010-05-19 06:50:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > musisz mieć działalność od 6 lub 9 m-cy (w zależności czy ryczałt czy
    > kpir), dla kredytów gotówkowych minimum 12 lub 24 m-ce, więc dla

    Popatrz na to z drugiej strony.
    Pozyczyłbys kilkaset tysięcy osobie która 3 miesiące temu otworzyła
    działalność, pewnie nie wykazuje jeszcze żadnych dochodów i nie wiadomo czy
    utrzyma się na rynku.
    Instytucja w której pracuje swego czasu udzielała kredytów rzedu 10-30tys
    osobom rozpoczynajacym działalność. I były to kredyty na przyzwoitych
    warunkach.
    Niestety ale zdecydowana wiekszość tych osób nie utrzymała się na rynku i ma
    kłopoty ze spłatą.
    Tak samo osobiscie znam kilka osób które rozpoczeły działalniość i wzieły
    dotacje/pozyczkę z urzedu pracy.
    Wszystkie tye osoby(powatrzam WSZYSTKIE) teraz twierdzą że jak tyko minie
    rok lub dwa(w zalezności jakie były warunki w UP) firme zawieszają. Maja o
    tyle dobrze ze jeśli utzrymają się rok lub dwa to nie musza zwracac trych
    dotacji.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-05-19 08:33:56
    Od: "r" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    wykazuje dochody, nawet nie małe, a poza tym mam podpisana umowe na zlecenia
    ktore realizuje - w sumie nic wielkiego ona nie gwarantuje ale jest.

    Kiedys PKO dawalo kredyty osobom z DG a w tej chwili gdzie sie nie obroce to
    niestety rok lub 2 lata. NIestety mam tylko pol roku stazu na takiej
    działalonści i w tej chwili zastanawiam sie czy zrobic krok do przodu czy
    dalej czekac. Na czekanie nie mam czasu a na kredyt za wielki szans

    Moze jednak ktos daje takie kredyty ?

  • 6. Data: 2010-05-19 08:51:39
    Temat: kto daje kredyty hipoteczne dla osob prowadzacych działalnosc
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PeKaO BH (dawny BPH BH), tylko nie myl ze zwykłym PeKaO SA.

  • 7. Data: 2010-05-19 09:07:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 May 2010 08:33:56 +0000 (UTC), r napisał(a):

    > Moze jednak ktos daje takie kredyty ?

    Nie. Nikt nie daje.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2010-05-19 09:21:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Maj, 08:50, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Instytucja w której pracuje swego czasu udzielała kredytów rzedu 10-30tys

    Kris Ty czasem w mBanku nie pracujesz?? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2010-05-19 09:23:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Maj, 10:51, " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > PeKaO BH (dawny BPH BH), tylko nie myl ze zwykłym PeKaO SA.

    Cos Ci sie potentegowalo chyba? Zwykly to jest PKO BP. A BPH zostalo
    (tzn. klienci zostali poprzenoszeni) po czesci rozbite na BPH ktore
    zwiazalo sie z GE MONEY BANK i na Pekao SA. Pekao BP nie ma BPH nic
    wspolnego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2010-05-19 09:44:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    i.googlegroups.com...
    On 19 Maj, 08:50, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Instytucja w której pracuje swego czasu udzielała kredytów rzedu 10-30tys

    >Kris Ty czasem w mBanku nie pracujesz?? ;)
    >pozdr.

    No prawie;))
    A co?

    Krzysiek