  • 1. Data: 2010-04-27 12:33:27
    Temat: kuchnia-plyta
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?
    Jeśli nie, czy mogę tu liczyć na opinie użytkowników ?
    Indukcyjna, czy mieszana ?
    Mastercoock, Amika, Bosh czy inna ?
    Zielony jestem a muszę coś wybrać

    qaz = Zielony jestem a muszę coś wybrać

  • 2. Data: 2010-04-27 12:51:27
    Temat: Re: kuchnia-plyta
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?
    > Jeśli nie, czy mogę tu liczyć na opinie użytkowników ?
> [...]

    Na czym gotowałeś do tej pory?
    Wiesz jak to jest gotować np na płycie grzejnej na prąd?
    Ja wiem i nigdy sobie tego nie zafunduje. Dla mnie tylko gaz.
    Myślę, że tu nie ma obiektywnej opinii - kwestia upodobań.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2010-04-27 12:55:25
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-04-27 14:33, qaz pisze:
    > Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?
    > Jeśli nie, czy mogę tu liczyć na opinie użytkowników ?
> [...]

    Indukcja. Płyta mieszana to zupełny bezsens.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2010-04-27 12:57:52
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > qaz = Zielony jestem a muszę coś wybrać
    >
    > Na czym gotowałeś do tej pory?

    Gaz jest w bloku

    > Wiesz jak to jest gotować np na płycie grzejnej na prąd?

    Nie wiem ale chcę się dowiedzieć, bo gazu mieć nie będę.

  • 5. Data: 2010-04-27 13:06:12
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    qaz pisze:
    > Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?

    może nie do końca z AGD, ale nieco bardziej odpowiednia:
    -> pl.rec.dom

  • 6. Data: 2010-04-27 13:21:56
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    qaz pisze:
    > Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?
    > Jeśli nie, czy mogę tu liczyć na opinie użytkowników ?
> [...]
    Mastercooka mam od roku i polecam

  • 7. Data: 2010-04-27 13:25:21
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    quent pisze:

    > Na czym gotowałeś do tej pory?
    > Wiesz jak to jest gotować np na płycie grzejnej na prąd?
    > Ja wiem i nigdy sobie tego nie zafunduje. Dla mnie tylko gaz.
    > Myślę, że tu nie ma obiektywnej opinii - kwestia upodobań.

    a co masz do indukcji ? duuuuuuuzo krocej trwa gotownie, czysciej, bez
    tego lepiacego sie wszedzie syfu z gazu, piekna regulacja mocy i dlugo
    by jeszcze wymieniac
    ja ci powiem przez 15 lat uzytkownia kuchni gazowej - nigdy wiecej gazu

  • 8. Data: 2010-04-27 13:26:03
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 27 Kwi, 14:33, "qaz" <q...@w...pl> wrote:
    > Szybkie pytanko - jest jakąś grupa ze sprzętem AGD ?
    > Jeśli nie, czy mogę tu liczyć na opinie użytkowników ?
> [...]

    Jezeli masz gaz w domu to gaz, a jezeli nie to indukcja.
    Płyta gazowa tańsza w zakupie i eksploatacji.
    Ja mam indukcje Mastercook i jest OK (w przeciwieństwie do pozostałego
    sprzetu Mastercooka, zwłaszcza zmywarki)

    Troche opinii nt sprzętu jest na forum Muratora.

    Pzdr
    QbaB

  • 9. Data: 2010-04-27 13:29:23
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    quent pisze:
    ybrać

    > Na czym gotowałeś do tej pory?
    > Wiesz jak to jest gotować np na płycie grzejnej na prąd?
    > Ja wiem i nigdy sobie tego nie zafunduje. Dla mnie tylko gaz.
    > Myślę, że tu nie ma obiektywnej opinii - kwestia upodobań.

    a co masz do indukcji ? no chyba zemiales jakas przedpotopową ceramike.
    duuuuuuuzo krocej trwa gotownie, czysciej, bez tego lepiacego sie
    wszedzie syfu z gazu, piekna regulacja mocy, nie zagazujesz sie przez
    ulatniajacy sie gaz, nie dojdzie do pozaru jak kobialka zapomni i
    zostawi na noc garnek z obiadkiem na dzien nastepny i dlugo by jeszcze

  • 10. Data: 2010-04-27 13:40:42
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Dzięki wszystkim
    Tylko jedno pytanko "mieszana bez sensu" - dlaczego ?
    Myślałem o możliwości podgrzania np. w szklanym naczyniu - czy wydziwiam ?
    qaz