  • 1. Data: 2010-04-26 23:13:34
    Temat: Jaki dostawca telewizji i jak go podzielić na 4 pomieszczenia?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Powiedzcie jakiego macie dostawce tv u siebie zainstalowanego? Polsat,
    cyfra, N?
    I jak go rozdzielacie na inne pomieszczenia, żeby nie trzeba było do każdego
    pomieszczenia instalować osobnego zestawu, a można było oglądać inne
    programy różne programy w poszczególnych pomieszczeniach.
    Pytam, ponieważ jestem w trakcie rozkładania instalacji elektrycznej i chce
    obrazu przygotować też kable pod tv i rtv.

    A no właśnie, jakie anteny instalujecie do radia, do tv naziemnej itd? To
    wszystko wpinacie do multiswitcha?

    Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    Jaki multiswitch, jakie dekodery, jakie anteny, gdzie macie to wszystko
    zainstalowane, (strych, salon itd.)

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-04-27 07:24:40
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Witam
    > Powiedzcie jakiego macie dostawce tv u siebie zainstalowanego? Polsat,
    > cyfra, N?
    Żadnego :)

    > I jak go rozdzielacie na inne pomieszczenia, żeby nie trzeba było do
    > każdego pomieszczenia instalować osobnego zestawu, a można było oglądać
    > inne programy różne programy w poszczególnych pomieszczeniach.
    Nie rozdzielam:)
> [...]
    > chce obrazu przygotować też kable pod tv i rtv.
    >
    > A no właśnie, jakie anteny instalujecie do radia, do tv naziemnej itd?

    Na prośbę córki,w jej pokoju mam małą antenkę pokojową, która odbiera 6
    programów, czyli może obejrzeć dobranockę, bądź jakiś pakiet bajek w
    sobotę rano.
    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > Jaki multiswitch, jakie dekodery, jakie anteny, gdzie macie to wszystko
    > zainstalowane, (strych, salon itd.)

    Nie mam telewizora, ani w salonie, ani w sypialni, ani gdzie indziej :,
    a jedynie mała 14" w pokoju córki. Mam zdecydowanie więcej czasu na
    czytanie, koszenie, pranie, odrabianie lekcji i co tam kto woli :)

    pozdraiwma

  • 3. Data: 2010-04-27 07:30:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    cyfre bierz bo ja tylko mozna rozdzielic (i to legalnie).

    cyfra + konwerter quad (chyba ze chcesz 2głowicowe wstawiać to kładź po 2
    kable do pomieszczenia zeby moc nagrywac i ogladac cos innego - wtedy
    konwerter 8 wyjsciowy) + spliter bezprzewodowy smart wii(za 500 masz serwer
    karty i 3 odbiorniki - u mnie dziala dobrze przez strop, dokladasz 100 i
    masz kolejna karte)

  • 4. Data: 2010-04-27 08:02:52
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Żadnego :)

    A ja mam cyfrę+ multiruma :-) pełny pakiet

    > Nie rozdzielam:)

    Lokator kupił sobie cyfrę a multiruma mi dał, wic można mieć na dwóch TV coś
    innego. Ale działa to 6 godzin, potem trzeba przytnkąć kartę do karty żeby
    się naładowało znowu 6 godzin. Trochę to upierdliwe.

    Na początku coś tam patrzyłem, ale w sumie rzadko coś ciekawego jest.

    Jakbym mieszkał w bloku to bym był zmuszony siedzieć i to oglądać, ale mam
    dom więc mam ciekawsze zajęcia niż marnacja czasu przed TV. Mimo, że mam za
    friko.

    Wolę iść z psem na spacer lub pomajstrować w garażu.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2010-04-27 08:03:06
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam telewizora, ani w salonie, ani w sypialni, ani gdzie indziej :,

    to po co sie odzywasz?

    b.

  • 6. Data: 2010-04-27 08:24:41
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >
    > to po co sie odzywasz?
    >

    > b.
    Bo to też rozwiązanie.
    Zrobiona instalacja w salonie, gniazda do sat, radia, naziemnej, i co z
    tego jak moja lepsza połowa zadysponowała, że nie będzie w salonie TV,
    potem, że w sypialni też nie będzie TV i już. A na temat rozdziału
    wystarczy dipol lub elektroda. Przy każdej instalacji najpierw pytamy o
    potrzeby, potem skalowalnością rozwiązania, a potem dopasowujemy
    urządzenia. Inaczej wydajemy bez sensu pieniądze.
    Inaczej możemy rozdzielić N a inaczej Cyfrę.
    W poście pytającego jest tekst:
    Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    więc opisałem działające u mnie rozwiązania.

    pzdr.
    rafał

  • 7. Data: 2010-04-27 09:03:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hr63jq$jbb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > cyfre bierz bo ja tylko mozna rozdzielic (i to legalnie).
    >
    > spliter bezprzewodowy smart wii

    smartwi

  • 8. Data: 2010-04-27 09:04:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hr63jq$jbb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > cyfre bierz bo ja tylko mozna rozdzielic (i to legalnie).
    >
    > konwerter 8 wyjsciowy

    a co to jest?

  • 9. Data: 2010-04-27 09:06:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Powiedzcie jakiego macie dostawce tv u siebie zainstalowanego? Polsat,
    > cyfra, N?

    cyfra

> [...]
    >
    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > Jaki multiswitch, jakie dekodery, jakie anteny, gdzie macie to wszystko

    spliter smartwi, dekodery: ferguson, opticum 9600 i te z cyfry. Bez
    mulituswitchy, wszystko mi leci na osobnych kablach.

  • 10. Data: 2010-04-27 09:08:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > więc opisałem działające u mnie rozwiązania.

    No niby tak, ale to juz filozofia życia a nie budowlanka :-))))

    A ja w salonie mam 42 calowy tv, centrum multimedialne w postaci pc-ta i
    amplitunera - mówie ci - nie ma to jak dobrze pogłośnić i tak pograc w BF2,
    hehe.

    b.