  • 31. Data: 2009-10-15 21:31:58
    Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Artur Lew wrote:

    > Zero szafek ;)
    > Szuflady sa o niebo bardziej praktyczniejsze...

    zależy
    od wysokości 1m przestają być praktyczne ;)

    a zabudowy typu szafa do kuchni są coraz popularniejsze :)

    ale pod blatem - racja - szuflada wygodniejsza
    od 60-80 cm w górę - można dać szafka...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 32. Data: 2009-10-16 14:38:15
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    zkruk [Lodz] nabazgrał:
    > od tego jest zmywarka ;/

    Nie wszystko myje się w zmywarce :)

    --
    Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
    Szukasz znajomych ?? http://just4fun.pl/ zapraszam.

  • 33. Data: 2009-10-19 12:52:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 14 Oct 2009 15:21:38 +0200, mk napisał(a):

    > zrobi mi co mi sie tam podoba
    > To sugeruję zwrócić uwagę na wysokość blatu, u mnie wyszło, że
    > najkorzystniejszy to 91cm.

    O właśnie. Cholerne kuchnie projektowane dla krasnali. Jak nie kręgosłup,
    to guzy na głowie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2009-10-19 20:46:29
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Chris <a...@b...pl> napisał(a):

    > A ja mam białą ścianę, białe korpusy i białe lakierowane fronty i
    > wszystko z IDEA oprócz farby na ścianę :)
    >
    > ps. Mam też białe kołki w ścianie :)
    Zgaduję - przychodnia zdrowia..??

  • 35. Data: 2009-10-25 09:37:11
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > 2. okleinę krawędzi półek i wszystkich innych krawędzi. U nas okleina jest
    > zrobiona "na kant" i jest tak ostra, że przy wkładaniu talerzy na półkę
    > można się podrapać. Potem również okazało się, że mogli dać inną okleinę
    > ale za dopłatą a "państwo nic nie mówili".

    czyli okleili najtansza okleina "papierowa" ktora szczegolnie do kuchni nie
    jest polecana :)
    mogli plastikowymi okleinami 1 lub 2 mm grubosci i to nie dosc ze ladniej
    wyglada to jest bardziej trwale :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 36. Data: 2009-10-25 09:56:23
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ta ekipa w cenie 10% montazu NIE PODLACZA AGD ani elektrycznie ani
    > hydraulicznie
    > co mnie lekko zdziwilo (wlasnie byl gosc na pomiarach). Jak z innymi
    > ekipami ? Robią to w cenie montazu czy nie ?

    u mnie bylo wszystko w cenie.

    --
    pzdr
    piotrek