  • 1. Data: 2009-10-09 12:34:53
    Temat: Re: Jak rozmontować takie połączenia
    Od: pmiskow <p...@g...com>

    On 8 Paź, 12:43, MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> wrote:
    > Witam!
    >
    > Rozbieram starą kuchenkę. Czy znacie jakieś sposoby, inne niż użycie piły,
    > żeby rozmontować takie łączenia metali?
    >
    > Jedna strona:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86b9538bb
    df72f1a.html
    > Druga strona:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da8c330ee
    bd52a26.html

    > Pozdrawiam
    > MacAaron

    Dłuto i trzeba uciąć główkę najlepiej druga strona.

  • 2. Data: 2009-10-09 12:40:56
    Od: pmiskow <p...@g...com>

    On 9 Paź, 14:34, pmiskow <p...@g...com> wrote:

    > Dłuto i trzeba uciąć główkę najlepiej druga strona.

    lub ewentualnie nawiercić i wtedy wybić

  • 3. Data: 2009-10-10 18:35:35
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    pmiskow pisze:

    bd52a26.html
    >>> Pozdrawiam
    >
    > lub ewentualnie nawiercić i wtedy wybić
    to zwykły nit zrywalny.
    Najprościej go rozwiercić zwykłym wiertłem do metalu, idzie łatwo bo to
    aluminium.
    potem przy montażu zanitować takim samym nitem (trzeba mieć stosowną
    nitownicę )

  • 4. Data: 2009-10-14 20:07:45
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    rrrrrrrrrrr wrote:
    > to zwykły nit zrywalny.

    dokladnie

    > Najprościej go rozwiercić zwykłym wiertłem do metalu, idzie łatwo bo to
    > aluminium.

    Zawsze tak robie - w zasadzie wiertlo 4-6 i chwila wiercenia od strony
    "zewnetrznej"

    > potem przy montażu zanitować takim samym nitem (trzeba mieć stosowną
    > nitownicę )

    Koszt to kilkanascie zlotych w markecie...

    Pozdro

    Maseł