  • 1. Data: 2009-10-06 19:48:36
    Temat: Opinię Candy
    Od: Chris <a...@b...pl>

    Mając wybór między modelami Candy co byście wybrali modelowo:

    Pralka i tu jest problem bo jest szansa że wejdzie tylko wąska ale na
    razie to nie warunek.
    Płyta indukcyjna
    Zmywarka
    Lodówka odpada bo nie mają side by side

    --
    Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
    Chcesz się pośmiać ? http://just4fun.pl/ zapraszam.

  • 2. Data: 2009-10-06 20:12:17
    Temat: Re: Opinię Candy
    Od: Magdalaena <m...@w...pl>

    Chris pisze:
    > Mając wybór między modelami Candy co byście wybrali modelowo:

    kupiłabym Boscha ;-)

    a poważnie - mam pralkę Candy , taką małą i wąską - nie cierpię jej -
    pierze długo, głośno wyje i biega po łazience.

    Magdalaena

  • 3. Data: 2009-10-06 20:14:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > kupiłabym Boscha ;-)
    >
    > a poważnie - mam pralkę Candy , taką małą i wąską - nie cierpię jej -
    > pierze długo, głośno wyje i biega po łazience.

    No to moja nie biega po łazience, ale równie wyje i strasznie wali klapą
    przy wirowaniu. Obecny Bosch ładowany od przodu ma minimalne drgania i jest
    o niebo cichszy.

  • 4. Data: 2009-10-06 20:25:16
    Od: Chris <a...@b...pl>

    Magdalaena pisze:

    > kupiłabym Boscha ;-)

    Ja ma Boscha :) to brat szuka a że może mieć za 50% ceny to kupuje co
    tanie przynajmniej na razie. Ma 2 lata gwarancji a jak się zepsuje potem
    to wywali na razie szkoda mu kasy bo odbiera mieszkanie i musi je jakoś
    urządzić na początek.

    > a poważnie - mam pralkę Candy , taką małą i wąską - nie cierpię jej -
    > pierze długo, głośno wyje i biega po łazience.

    hehe u mnie co innego głośno wyje i biega po łazience zmieniając
    programy w czasie prania, nie ma jak ładna gałka Boscha i duży świecący
    wyświetlacz :)

  • 5. Data: 2009-10-06 21:14:23
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tanie przynajmniej na razie. Ma 2 lata gwarancji a jak się zepsuje potem
    > to wywali na razie szkoda mu kasy bo odbiera mieszkanie i musi je jakoś

    Szkoda mu kasy i kupuje cokolwiek? Dziwne podejście...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 6. Data: 2009-10-06 22:51:35
    Od: Chris <a...@b...pl>

    Czabu pisze:

    > Szkoda mu kasy i kupuje cokolwiek? Dziwne podejście...

    Szkoda mu kasy bo ma do wykończenia nowe mieszkanie więc woli na razie
    oszczędzić na AGD a ma możliwość kupna za 50% ceny bezpośrednio z Candy.
    Też uważam że skoro można coś nowego kupić dużo taniej a dzięki temu
    kupić szafę, kafelki itp .... to czemu nie ?? jak się już urządzi,
    sprzęt pochodzi min 2 lata bo tyle ma gwarancji to można wymienić na coś
    nowego lepszego bo nie ma innych wydatków które akurat przy nowym
    mieszkaniu są ważniejsze. Lodówka np. będzie kupowana Samsunga side 2
    side bo Candy takiej nie ma w ofercie, okap też będzie nie Candy bo
    będzie na widoku w centrum kuchni połączonej z salonem (kuchnia będzie
    otwarta). Co do płyty to też jeszcze się zastanawia czy iść na coś z
    Candy czy od razu zainwestować w to co chciał na początku czyli
    http://allegro.pl/item758384671_plyta_indukc_teka_gk
    st_95_n_i4_select_najtaniej.html

  • 7. Data: 2009-10-07 18:23:59
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
    > Pralka i tu jest problem bo jest szansa że wejdzie tylko wąska ale na
    > razie to nie warunek.
    > Płyta indukcyjna
    > Zmywarka
    Nie wiem jakie modele masz na mysli ale u znajomych widze:
    Lodowka Candy - zamykana na rzepa bo po roku sie nie juz nie chciala
    domykac. Piekarnik a dokladnie jego drzwiczki za to dla urozmaicenia
    trzymane kawalkiem druta zeby przy pieczeniu sie nie uchylaly.
    Calosc sprzetu Candy kupiona w jakies promocji gdzie niby bylo taniej a
    szlag trafil po roku - dwoch wszystko.
    Wybierz sam...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 8. Data: 2009-10-08 05:54:21
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@b...pl> napisałCo do płyty to też jeszcze
    się zastanawia czy iść na coś z
    > Candy czy od razu zainwestować w to co chciał na początku czyli
    > http://allegro.pl/item758384671_plyta_indukc_teka_gk
    st_95_n_i4_select_najtaniej.html

    pralke to sobie zmienisz bo rozmiary standardowe

    lodowke powiedzmy tez

    a co zrobisz z dziurą blacie jak nie bedzie pasowac do innej
    plyty............?

    poza tym mówią - biednego nie stac na oszczedzanie - nie masz gotowki, weź
    na raty ale od razu to co potrzeba

    nikt mi nie powie ze kupno gówna na początku, a potem wymiany na to właściwe
    wyjdzie taniej niż kupno od razu właściwego......... pomijając wkurzanie sie
    ze mam gówno...........

    --

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-10-08 08:26:17
    Od: " NS" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie słuchaj tych co powydawali grubą kasę na "markowy" sprzęt.
    Mieliśmy "cienką" pralkę Candy 10 lat która chodziła prawie dzień w dzień a
    czasem i dwa trzy razy dziennie bo rodzina spora i dzieci małe. Przez ten czas
    tylko jedna awaria w postaci przetarcia się węża, a koszt naprawy 20 zł. Masz
    pecha to nawet i Bosch czy Siemens nie gwarantuje spokoju na lata.
    Aha i dodam, że perspektywa wymiany w niedługim czasie łożysk bębna
    spowodowała to, że znów nowa "cieńka" Candy "opiera" rodzinę:) Tym razem na 6
    kg prania.
    Nina

  • 10. Data: 2009-10-08 08:29:25
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " NS" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Aha i dodam, że perspektywa wymiany w niedługim czasie łożysk bębna
    > spowodowała to, że znów nowa "cieńka" Candy "opiera" rodzinę:) Tym razem

    Maluchami ludzie też jeździli i sobie chwalili, co nie znaczy, że mam znosić
    łomot pralki jak startujący radziecki Antonow.