  • 1. Data: 2009-11-17 13:16:28
    Temat: lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane
    Od: "Robert" <j...@i...pl>

    Cześć,

    Noszę się z zamiarem kupna lodówki do aneksu pod zabudowę. Myślałem o takiej
    jak w temacie ale tam jest napisane poziom hałasu 42db. Może ma ktoś jakieś
    doświadczenia z lodówkami podobnej klasy i mógłby coś doradzić w tej
    kwestii. czy w ogóle takie pojęcie jak najcichsza funkcjonuje czy to zwykła
    ściema?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-11-28 12:41:22
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Użytkownik "Robert" <j...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > w tej kwestii. czy w ogóle takie pojęcie jak najcichsza funkcjonuje czy to

    funkcjonuje, mialem elektroluxa co mial 34dB i w ogóle nie było go słychać,
    nawet w nocy
    teraz niestety jestem na etapie poszukiwania nowej lodowki, ale ponieważ
    jestem ograniczony kosztowo, to tego samego juz nie kupie
    szukam czegos do zabudowy do ~1500 zł i ostatnio wpadła mi w oko (a raczej
    małżonce) Ariston bcb312aaih, tylko, że tam też jest napisane 40dB i boję
    się, że będzie mi burczyć po nocach
    może ktoś podpowiedzieć jak to jest? (tak, wiem, że ludzie używają starych
    polarów i mińsków a do burczenia sie przyzwyczaili, tak samo jak ludzie
    mieszkający koło torów kolejowych nie słyszą pociągów, ale nie po to
    wyprowadzałem się z centrum miasta, żeby mi coś burczało ;) )

    pozdraiwam

  • 3. Data: 2009-11-28 18:48:28
    Od: "Robert" <j...@i...pl>

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak ludzie mieszkający koło torów kolejowych nie słyszą pociągów, ale
    > nie po to wyprowadzałem się z centrum miasta, żeby mi coś burczało ;) )

    Kupiłem w końcu Whirpool 484/A+/5 chyba ma takie oznaczenie, nie pmiętam bo
    jest w nowym mieszkaniu ale po włączeniu na prawdę wygląda to obiecująco,
    mam nadzieję, że po zabudowie w ogóle nie będę jej słyszał.