  • 1. Data: 2009-11-18 07:24:32
    Temat: Narozniki na kafelki
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Nie podoba mi sie w lazience narożnik okna obrobionego kafelkami. Tak
    sobie mysle czy nie zastosowac czegos w stylu wykonczen do boazerii -
    drewniane korytka, ktore przykrywaja kazdy wypukly naroznik. Lepsze by
    bylo cos plastikowego ale w Castoramie nic w oko mi nie wpadlo. Znajde
    moze w innych sklepach cos takiego?

  • 2. Data: 2009-11-18 09:48:06
    Temat: Re: Narozniki na kafelki
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Tak, tylko koniecznie znajdź te z falbankami.
    Posiadam w domu sztukaterie ze styropianu, panele drewnopodobne, konglomerat
    marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
    jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

    -----

  • 3. Data: 2009-11-18 09:58:36
    Od: "P." <g...@o...pl>

    No, szukaj po prostu listew wykończeniowych do glazury, są plastikowe,
    metalowe, aluminiowe, z tym, że raczej montuje się je podczas kładzenia
    płytek, jeżeli już po fakcie to może po prostu jakiś kątowniczek aluminiowy.

    pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2009-11-18 11:30:22
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 10:48:06 +0100, ąćęłńóśżź napisał(a):

> [...]
    marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
    > jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

    I zasmażka! I zasmażka!
    ;-PPP

    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-18 12:56:02
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 18 Lis, 10:48, ąćęłńóśżź <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie
    > jak sosna i wszyscy zazdroszczą, a jutro montuję niebieskie diodki w schodach.

    Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

  • 6. Data: 2009-11-18 20:37:41
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 04:56:02 -0800 (PST), lolka napisał(a):

    marmuropodobny, laminat typu "wenge" oraz MDF zupełnie

    > Jeszcze koniecznie tryptyk z Allegro na sciane, a w okna "makarony'.

    Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
    :-D

    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-11-18 21:56:09
    Od: lolka <l...@b...pl>

    On 18 Lis, 21:37, XL <i...@g...pl> wrote:

    > Czy "makarony" to te przecudne frędzelkowe firanki?
    > :-D

    Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

  • 8. Data: 2009-11-18 22:45:26
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 13:56:09 -0800 (PST), lolka napisał(a):

    > Tak. W wersji hard wystepuja z piorkami.

    O żesz...
    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-11-19 11:07:49
    Od: wolim <w...@i...pl>

    On 18 Lis, 08:24, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > drewniane korytka, ktore przykrywaja kazdy wypukly naroznik. Lepsze by
    > bylo cos plastikowego ale w Castoramie nic w oko mi nie wpadlo. Znajde

    Nie wiem w jakim kolorze masz okno, ale ja swoje okno tarasowe (ciemny
    dąb) wykończyłem przy podłodze listwą przyblatową kuchenną - dobrałem
    idealnie do koloru okna. Wykończenie w tym miejscu było kłopotliwe -
    zwykła listwa przyścienna była za wysoka, ćwierćwałki drewniane
    ordynarne.

    Może to ci podpasuje. Kupiłem w Castoramie właśnie.

    Pzdry,
    MW

  • 10. Data: 2009-11-19 16:13:18
    Od: "GB" <a...@t...pl>