  • 21. Data: 2009-11-21 18:22:33
    Temat: Re: Narozniki na kafelki
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    s_13 pisze:

    > zaraz cię trolle (wielo)grupowe zjedzą, najlepiej ignorować ich posty

    Udławiłyby się. Najczęściej ignoruję, ale nie cierpię wyśmiewania
    innych, bo inni i wywyższania się.
    --
    Basia

  • 22. Data: 2009-11-21 18:27:48
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:22:33 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Udławiłyby się. Najczęściej ignoruję, ale nie cierpię wyśmiewania
    > innych, bo inni i wywyższania się.

    O dławieniu się - to takie spolegliwe i takie równe :-)
    --

    Ikselka.

  • 23. Data: 2009-11-21 18:38:37
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    XL pisze:

    > O dławieniu się - to takie spolegliwe i takie równe :-)

    A co ma spolegliwość do rzeczy?
    Owszem, można na mnie polegać.
    A jeśli wiesz jedynie o znaczeniu potocznym tego słowa, że spolegliwy
    znaczy uległy, to nie jestem uległa.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2523084

    Udławią się ci, którzy się wywyższają i wyśmiewają słabszych. Inni nie.

    --
    B.

  • 24. Data: 2009-11-21 18:56:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 19:38:37 +0100, Bbjk napisał(a):

    > A co ma spolegliwość do rzeczy?
    > Owszem, można na mnie polegać.
    > A jeśli wiesz jedynie o znaczeniu potocznym tego słowa, że spolegliwy
    > znaczy uległy, to nie jestem uległa.

    To chyba Ty wiesz "jedynie o potocznym".

    Ja znam tylko jedno prawidłowe znaczenie, pierwotne żtp, wprost od
    Kotarbińskiego: życzliwie nastawiony, wrażliwy na innych, pomocny.

    --

    Ikselka.