  • 1. Data: 2012-02-14 08:25:40
    Temat: malowanie/gruntowanie
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    Czekam i czekam a tu nadal temperatura na dużym minusie. Termin goni.
    Chciałbym już rozpocząć prace związane z gruntowaniem ścian, ale nie
    wiem przy jakich temp można?

    Posiadam tynki cementowo-wapienne, czy jest jakiś prosty sposób na
    pozbycie się drobinek piasku które pozostały na ścianie?

    /pozd. Piotr

  • 2. Data: 2012-02-14 13:25:09
    Temat: Re: malowanie/gruntowanie
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Lut, 09:25, fleczer <f...@g...pl> wrote:
    > Czekam i czekam a tu nadal temperatura na dużym minusie. Termin goni.
    > Chciałbym już rozpocząć prace związane z gruntowaniem ścian, ale nie
    > wiem przy jakich temp można?

    Przy dodatnich, powyzej +5stC musi byc. Przeczytaj na opakowaniu
    gruntu / farby. Jak bedzie mniej to nie rob - szkoda materialu,
    tynkow, scian.

    > Posiadam tynki cementowo-wapienne, czy  jest jakiś prosty sposób na
    > pozbycie się drobinek piasku które pozostały na ścianie?

    Przejechac recznie papierem sciernym ziarnistosci 120-150 zalozonym na
    bloczku / drewienku - luzne drobinki odpadna, reszta sie "przyklei na
    amen" przy gruntowaniu i nie powinna przeszkadzac przy malowaniu
    docelowa farba :) Do gruntowania polecam Sniezke Grunt - jak dla mnie
    to genialny grunt, maluj walkiem z dlugim wlosiem i nie zaluj jej :)
    pozdr.

    --
    Adam