  • 11. Data: 2016-02-04 20:03:44
    Temat: Re: metalowa futryna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 20:01:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Nam wrażenie ze kilka miesięcy temu głupek platformowy już o to pytał i temat
    przerobiliśmy

    https://groups.google.com/forum/#!activity/pl.misc.b
    udowanie/2OQIDP1jBAAJ/pl.misc.budowanie/eeq4vpks758/
    6RmCUO_zAgAJ

  • 12. Data: 2016-02-05 09:16:08
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 04.02.2016 o 19:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nie róbcie sobie z chłopaka jaj, do prostokątnych nie ma.

    na pewno?
    https://www.youtube.com/watch?v=rjckF0-VeGI

  • 13. Data: 2016-02-05 09:31:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 19:42:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I to jest dobra rada, moj blad ze wczesniej tak nie doradzilem.

    Myślę że mniej więcej tyle czasu co przeczytanie tego wątku trwało by wypiłowanie
    potrzebnego otworu pilnikiem

  • 14. Data: 2016-02-05 21:10:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > na pewno?
    > https://www.youtube.com/watch?v=rjckF0-VeGI

    JA znam do tylko jednego rodzaju prostokątnych.

    Irek.N.