  • 1. Data: 2011-03-23 21:31:56
    Temat: mieszkanie w bloku
    Od: "goro" <...@...pl>

    Witam, jesli NTG to przepraszam.
    Szukam informacji nt. typowych ukladow mieszkan w blokach z 70-80 lat.
    Chce kupic mieszkanie i najbardziej popularnym ukladem jest ten (obrazek
    zapozyczony)
    http://img.trojmiasto.pl/ogloszenia/foto/101/2011032
    0/new_125553.jpg
    45 metrow kwadratowych, blok 4 pietrowy, 3 mieszkania na pietrze.
    Czy to wielka plyta? Czy wszystkie sciany sa dzialowe? A moze sa jakies
    przyklady jak to sensownie zagospodarowac?

  • 2. Data: 2011-03-24 05:37:47
    Temat: Re: mieszkanie w bloku
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    goro wrote:
> [...]
    > Czy to wielka plyta? Czy wszystkie sciany sa dzialowe? A moze sa
    > jakies przyklady jak to sensownie zagospodarowac?

    Zepsuła mi sie szklana kula, znasz jakiś dobry serwis?

  • 3. Data: 2011-03-24 07:05:12
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    >http://img.trojmiasto.pl/ogloszenia/foto/101/201103
    20/new_125553.jpg
    >45 metrow kwadratowych, blok 4 pietrowy, 3 mieszkania na pietrze.
    >Czy to wielka plyta?

    Jest taka niezerowa szansa.

    >Czy wszystkie sciany sa dzialowe?

    Nie.

    >A moze sa jakies
    >przyklady jak to sensownie zagospodarowac?

    Tak.