  • 1. Data: 2011-03-21 20:51:38
    Temat: Szczelność instalacji gazowej
    Od: " waczekaj" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    mieszkam w budynku wielorodzinnym, w którym co roku jest sprawdzana
    szczelność instalacji gazowej, ostatnią kontrolę przeprowadzono kilka
    miesięcy temu, w jesieni 2010 r. W czasie kontroli nigdy nie wykryto
    czujnikiem żadnych nieszczelności. Od ostatniej kontroli nie robiłam żadnych
    przeróbek ani napraw instalacji gazowej. Kilka dni temu sama przeprowadziłam
    kontrolę wskazań gazomierza po zamknięciu wszystkich palników w kuchence i
    świeczek w piecykach przepływowych do podgrzewania wody. Okazało się, że
    wskazania gazomierza bez poboru gazu powiększają się o około 2 litry gazu na
    24 godziny.
    Mam pytanie: czy taką nieszczelność można wykryć czujnikiem lub starą metodą
    mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
    Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-21 20:57:29
    Temat: Re: Szczelność instalacji gazowej
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    " waczekaj" <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Mam pytanie: czy taką nieszczelność można wykryć czujnikiem lub starą metodą
    >mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
    >Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

    Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
    sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili
    piszczec :)

  • 3. Data: 2011-03-21 21:39:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    waczekaj napisał(a):
    > Kilka dni temu sama przeprowadziłam
    > kontrolę wskazań gazomierza po zamknięciu wszystkich palników w kuchence i
    > świeczek w piecykach przepływowych do podgrzewania wody.
    Zrób to samo, ale pozamykaj zawory odcinające odbiorniki. Tym sposobem
    stwierdzisz czy nieszczelność jest na instalacji gazowej czy na
    odbiornikach.

    Ale na Twoim miejscu zgłosił bym problem u zarządcy, by jeszcze raz
    przeprowadził kontrole przy pomocy FACHOWCA z uprawnieniami i
    porządnie skalibrowanym urządzeniem.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-03-21 21:40:23
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przesmiewca napisał(a):
    > Ja widzialem takie czujniki u monterow gazowych, ze w jednym rogu pokoju gosc przez
    > sekunde puscil gaz z zapalniczki do fajek, na w drugim koncu zaczelo po chwili
    piszczec :)
    Bzdura
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-03-21 22:18:15
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

> [...]

    > mydlinami? Dla bezpieczeństwa mieszkanie jest stale przewietrzane.
    > Dziękuję za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

    Poza dyskomfortem psychicznym nie ma żadnych zagrożeń przy 2 litrach na 24
    godziny. Zgłoś do administracji i niech sprawdzają. Na piśmie zgłoś za
    potwierdzeniem że odebrali. Wtedy będzie szybko.

  • 6. Data: 2011-03-22 13:10:23
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    >Bzdura

    Trafil pan 6 w totka. Gratulacje.

  • 7. Data: 2011-03-22 13:20:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przesmiewca napisał(a):
    > Trafil pan 6 w totka. Gratulacje.
    Druga bzdura.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-03-22 19:46:18
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    >Druga bzdura.

    No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie
    dziwie.

    ps.
    popracuj nad ortografia, to moze Ci lepiej wyjdzie

  • 9. Data: 2011-03-22 20:00:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przesmiewca napisał(a):
    > No tak, nawet kuponu nie wypelniles wiec nie mogles trafic. W sumie juz sie nie
    dziwie.
    Kupony są dla takich jak ... Ty
    > ps.
    > popracuj nad ortografia, to _moze_ Ci lepiej wyjdzie
    moze co?
    --
    Krzysiek