  • 1. Data: 2011-03-24 22:15:02
    Temat: Marka Unold - opinie
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Cześć,

    wiem, że ten mail zabrzmi może niektórym jak klasyczny spam, ale trudno.
    Potrzebuję opinii o marce Unold - konkretnie chodzi mi o automaty do
    pieczenia chleba. W internecie bardzo niewiele widzę na jej temat
    (przynajmniej na polskojęzycznych stronach). Z tego co znalazłem
    domyślam się, że to jakaś niemiecka firma. Jaka to jest półka - średnia?
    niska? Może ktoś ma sprzęt tej marki i się podzieli wrażeniami z
    użytkowania.
    Z góry dzięki.

    --
    Jacek Midura

  • 2. Data: 2011-03-25 06:29:44
    Temat: Re: Marka Unold - opinie
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-03-24 23:15, Jacek Midura pisze:
> [...]
    > domyślam się, że to jakaś niemiecka firma. Jaka to jest półka - średnia?
    > niska? Może ktoś ma sprzęt tej marki i się podzieli wrażeniami z

    Marki nie znam, ale sądząc po tym co znalazłem w internecie, jest to
    marka jakiejś sieci sklepów a produkowane tam gdzie wszystkie inne takie
    rzeczy czyli w Chinach. Patrząc po cenie to szału nie ma, taki sam
    automat do chleba innej firmy znalazłem za 1/2 ceny. Jeśli jest długa
    gwarancja i podoba ci się, to bierz.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.