  • 1. Data: 2011-03-26 15:22:35
    Temat: gdzie kupić drzwi rozsuwne dzielone na pół
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://panel.comze.com/drzwi.gif

    harmonijkowe podobno są do dupy, pełne chyba
    niebardzo się zmieszczą, byłyby częściowo zamknięte

    wydaje mi się że najlepsze byłyby rozsuwne-dwuczęściowe,
    ktore schowałyby się w szafie
    dlatego najpierw drzwi by dostosować do nich szafę

    dobrze by było gdyby były w miarę dźwiękoszczelne

  • 2. Data: 2011-03-26 18:59:52
    Temat: Re: gdzie kupić drzwi rozsuwne dzielone na pół
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

[...]

    ==========
    Chodzi Ci o garderobiane?
    (linków jest całe mnóstwo- np:
    http://domownik.kqs.pl/index.php?k82,1-drzwi-wewnetr
    zne-porta-garderobiane
    )

    --

    Chiron

    Prawda, Prostota, Miłość.

  • 3. Data: 2011-03-26 20:51:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    podzwoniłem trochę po ludziach wystawiających drzwi na allegro i znalazłem
    to: http://www.eclisse.pl/undefinedf_teleskopowapoj.html

    cena mnie troszkę zszokowała, może jakieś tańsze altrernatywy?

  • 4. Data: 2011-03-26 20:53:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    widzę że nie opisałem obrazka, to jest miejsce gdzie mam drzwi
    te 84cm to aktualne drzwi
    40cm po prawej to miejsce na schowanie/otworzenie drzwi

  • 5. Data: 2011-03-26 21:27:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 16:22:35 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > wydaje mi się że najlepsze byłyby rozsuwne-dwuczęściowe,

    A może po prostu rozsuwane? - po co się tak męczyć z "rozsuwnymi",
    "przesuwnymi", "wysuwnymi" itp potworkami...