  • 1. Data: 2011-03-26 23:53:00
    Temat: Balustrady
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Po około 5-6 latach zgniły mi drewniane balustrady na trasie i schodach tak
    więc rozważam nowe ale metalowe.
    Możecie doradzić jaką farbą je pomalować aby dobrze zabezpieczyć przed
    stosunkowo wysoko wilgocią.

  • 2. Data: 2011-03-27 02:20:45
    Temat: Re: Balustrady
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamikazee <n...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > Po oko=B3o 5-6 latach zgni=B3y mi drewniane balustrady na trasie i schoda=
    > ch tak=20
    > wi=EAc rozwa=BFam nowe ale metalowe.
    > Mo=BFecie doradzi=E6 jak=B1 farb=B1 je pomalowa=E6 aby dobrze zabezpieczy=
    > =E6 przed=20
    > stosunkowo wysoko wilgoci=B1.

    Daj do cynkowania ogniowego. To nie jest droga usługa. Jak po kilku latach
    cynk zmatowieje to samemu je pomalować farbą podkladową epoksydową i
    nawierzchniową. Majątku to nie będzie kosztowało z zakładając że już nigdy z
    nimi nic nie będziesz robił wyjdzie taniej niż bujanie się z malowaniem jakimś
    szmelcem co roku.

  • 3. Data: 2011-03-27 03:56:46
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> wrote in message
[...]

    Masz kilka możliwości:
    1) elementy z nierdzewki
    3) elementy odlewane z żeliwa
    2) czarna stal - pokrycie galwaniczne lub ogniowe np. cynkiem, który do
    malowania trzeba pasywować.
    3) czarna stal - farba antykorozyjna cynkowa epoksydowa, co parę lat
    malowanie.
    4) czarna stal - malowanie Hammeritem.