  • 1. Data: 2011-07-08 20:11:27
    Temat: mocowanie blatu
    Od: "@Kaska" <K...@O...pl>

    Czy blat dębowy (do barku) można przykleić do murku? Czy w ten sposób
    przymocowany nie powygina się? Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-07-08 22:14:28
    Temat: Re: mocowanie blatu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    @Kaska wrote:
    > Czy blat dębowy (do barku) można przykleić do murku? Czy w ten sposób
    > przymocowany nie powygina się? Pozdrawiam!

    dlaczego miałby sie powyginać :)

    co do montażu to powiem tak.

    jeśli blat jest szerszy niż murek to powinien być solidnie zamontowany do
    murka.

    napisze ci jak ja zamontowałem blat na murze z jednej cegły na płask.

    na cegły dałem deskę dopasowaną szerokości do murka, deska została
    przykręcona śrubami do murka ale przed zakręceniem pod dechę nałożyłem
    piankę montażową (aby wyrównać nierówności).

    Blat właściwy przykleiłem klejem do drewna na tej desce.

  • 3. Data: 2011-07-11 19:54:25
    Od: "@Kaska" <K...@O...pl>

    > dlaczego miałby sie powyginać :)
    Dzięki Marku! My mamy od góry murek idealnie płaski i chcemy użyć kleju
    montażowego, żeby przyklić blat dębowy, który z każdej str. jest o 8 cm
    szerszy od murku. Klej montażowy kuuczukowy. Rozumiem, że nie ma obaw i
    móżna kleić :) Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2011-07-12 05:04:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    @Kaska wrote:

> [...]
    > jest o 8 cm szerszy od murku. Klej montażowy kuuczukowy. Rozumiem, że
    > nie ma obaw i móżna kleić :) Pozdrawiam!

    nie...

    nie mam raczej zaufania do klejów montażowych.

  • 5. Data: 2011-07-12 16:24:04
    Od: "@Kaska" <K...@O...pl>

    > nie...
    >
    > nie mam raczej zaufania do klejów montażowych.

    Stolarz dzisiaj powiedział, że zrobi to ze specjalnie klejonego z pasków
    dęba, co ma uchronić przed wyginaniem się w pzryszłośc -co Pan na to?

  • 6. Data: 2011-07-12 19:17:33
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 12-07-2011 o 07:04:00 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    Predzej widział bym w roli spoiwa jakąs piankę montażową - drewno pracuje,
    wszystkie małoelastyczne połączenia po pewnym czasie się odspoją.

    Pzdr
    TG

  • 7. Data: 2011-07-13 05:24:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Predzej widział bym w roli spoiwa jakąs piankę montażową - drewno
    > pracuje, wszystkie małoelastyczne połączenia po pewnym czasie się
    > odspoją.

    dlatego ja zastosowałem pośrednictwo z deski przymocowanej solidnei do muru
    a na to nakleiłem keljem do drewna drugei drewno, kleje do drewna są
    elastyczne i pozwalaja pracować.