  • 1. Data: 2009-03-15 15:32:24
    Temat: nadmuch grawitacyjny w kominku
    Od: f...@g...com

    witam.
    zastanawiam się czy ma sens puszczenie kanałów gorącego powietrza
    przez poddasze do pokoi połozonych pod stropem? dom
    nowowybudowany,strop betonowy.czy w przypadku nadmuchu grawitacyjnego
    z kominka i kratkach zainstalowanych w suficie ma to prawo
    zadziałać?celowo nie chcę montowac żednych turbin itp.kominek ma
    służyć tylko jako ogrzewanie awaryjne i dla rekreacji:) pozdr

  • 2. Data: 2009-03-17 22:07:56
    Temat: Re: nadmuch grawitacyjny w kominku
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    f...@g...com pisze:
> [...]
    > zadziałać?celowo nie chcę montowac żednych turbin itp.kominek ma
    > służyć tylko jako ogrzewanie awaryjne i dla rekreacji:) pozdr

    Nic nie zrozumialem.

    Co to znaczy: "przez poddasze do pokoi polozonych pod stropem" ?
    Gorace powietrze idzie do gory, a nie nalezy oczekiwac zbyt wysokiego
    cisnienia wiec jesli dlugosc kanalu duza, to kicha moze byc.

    BR
    Igus'