  • 1. Data: 2009-03-15 10:52:05
    Temat: Remont lazienki - kolejnosc
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    zamierzam przeprowadzić generalny remont lazienki w przedwojennej
    kamienicy. Niestety z uwagi na dostepne fundusze, remont ten bedzie
    odbywal sie niewielkimi kroczkami.
    Jaka nalezy przyjac kolejnosc jesli do zrobienia jest:
    - nowa posadzka (styropian, na to beton/zaprawa) z czego na czesci ma byc
    wodne ogrzewanie podlogowe
    - poprowadzenie nowych rur cwu z uwagi na zmiany w rozkladzie odbiornikow
    wody
    - przesuniecie scianki dzialowej - tzn rozbicie istniejacej ceglanej i w
    nieco innym miejscu zrobienie scianki dzialowej (czy ta scianke nalezy
    postawic przed, czy po zrobieniu posadzki)
    - na scianach i suficie plyty gipsowe kartonowe. Czy pod te plyty mozna
    polozyc jakies ocieplenie? np wate?

    Ponadto mam pytanie o to jak zrobić odpływ do wanny w posadzce jesli nie
    wiem, jaki konkretny model wanny bedze mial?

    I to chyba wszystko, za wszelkie uwagi serdecznie dziekuje

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-03-15 13:00:39
    Temat: Re: Remont lazienki - kolejnosc
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bez sensu, bo bedziesz miał wieczny bałagan.
    Odłóż troche o zrób raz i porzadnie.
    jaC

    -----

  • 3. Data: 2009-03-16 07:59:28
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    lukas pisze:
    > Witam,
    >
    > zamierzam przeprowadzić generalny remont lazienki w przedwojennej
    > kamienicy. Niestety z uwagi na dostepne fundusze, remont ten bedzie
    > odbywal sie niewielkimi kroczkami.

    Nie ma sensu. Jesli przyjdzie Ci przelozyc rury to zostawisz bruzdy a
    glazure polozyc "za miesiac"?Zrobisz odplyw z wanny czy prysznica i
    znowu bedziesz czekal na zrobienie podlogi?
    Lazienki IMHO NIE DA sie zrobic "po trochu"

    szwagier