  • 1. Data: 2016-04-11 21:48:44
    Temat: nadrzędna organizacja - opinia
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Do jakiej organizacji/instytucji budowlanej mogę zgłosić się z prośbą o
    opinie co do prawidłowego zamontowania drzwi wejściowych do mieszkania.
    Jak pisałam w innym wątku uważam, że drzwi wejściowe zostały
    nieprawidłowo zamontowane, przez fakt obniżenia ościeżnicy o 10 cm.
    w stosunku do istniejącej wcześniej.
    Przez co wysokość otworu wejściowego nie jest zgodna z wymaganymi dwoma
    metrami, jak określają przepisy i jak było przed montażem nowych drzwi.
    Wykonawca nie chce uwzględnić mojej reklamacji i uważa że tak jak zrobił
    to jest dobrze.
    Szukam więc instytucji, która zbada sytuację i wyda opinię, czy to
    wykonawca ma rację czy ja.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-04-11 23:33:04
    Temat: Re: nadrzędna organizacja - opinia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-04-11 21:48, Krycha wrote:
    > Szukam więc instytucji, która zbada sytuację i wyda opinię, czy to
    > wykonawca ma rację czy ja.

    Na co się umawiałaś z wykonawcą? Wrzuć gdzieś proszę skan umowy po
    wycięciu wrażliwych danych.

    Piotrek

  • 3. Data: 2016-04-12 10:04:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jest dobrze.
    > Szukam więc instytucji, która zbada sytuację i wyda opinię, czy to

    1. Rzeczoznawca budowlany z uprawnieniami.
    2. Rzecznik Praw Konsumenta.
    3. Sprawa cywilna w sądzie.

    --
    Pozdrawiam,