  • 1. Data: 2012-12-07 10:34:20
    Temat: nakaz wykonania wentylacji
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    jest sobie budynek, w którym od 1988 roku do dziś nic się nie zmieniło.
    dokładnie chodzi o kuchnie, w której jest piecyk gazowy. Kuchnia nie mam
    i nie będzie miała żadnego komina. jedyną wetnylacją jest otwór w
    scianie. zakład kominiarski od 2008 roku narzuca obowiązek wykonania
    komina wentyacyjnego (nie ma fizycznej możliwości wykonania)

    Czy mają prawo wydawać takie nakazy? Coś mi się o uszy obiło, że prawo
    nie działa wstecz i w związku z tym skoro wydali zezwolenie w okolicy
    1988roku, to nie mają prawa go cofnąć.

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2012-12-07 10:36:36
    Temat: Re: nakaz wykonania wentylacji
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]

    > Czy mają prawo wydawać takie nakazy? Coś mi się o uszy obiło, że prawo nie
    > działa wstecz i w związku z tym skoro wydali zezwolenie w okolicy

    Nie wiem, czy mają prawo nakazać zrobić komin, ale na pewno mają prawo
    odciąć gaz - w podobnej sytuacji (brak komina wentylacyjnego) odcięli gaz u
    mojego wujka. I nie ważne, że przez 50 lat był i nikt się nie czepiał.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-12-07 21:44:42
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 7 Gru, 10:34, ToMasz <N...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dokładnie chodzi o kuchnie, w której jest piecyk gazowy. Kuchnia nie mam

    > nie działa wstecz i w związku z tym skoro wydali zezwolenie w  okolicy

    Czad nie będzie pytał o papierki. Podjęli mądrą decyzję.

  • 4. Data: 2012-12-10 12:30:28
    Od: krak <k...@o...pl>

    Może od innej strony i zamknięta komora spalania rozwiąże problem?

  • 5. Data: 2012-12-10 17:28:38
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Piotr Boncza napisał:

    > Czad nie będzie pytał o papierki. Podjęli mądrą decyzję.

    Czad jak czad. czad jest jego prywatnym zmartwieniem - chce się do
    lepszej rzeczywistości przenieść to jego sprawa. Ale metan może kuku nie
    tylko jemu i jego rodzinie uczynić.

    --
    Darek