  • 11. Data: 2009-12-14 12:00:09
    Temat: Re: nieprzyjemne: kłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > no widzisz a ja z tego samego powodu psiocze na Roca - a myslalem ze to
    > dobra marka wiec i dobry produkt:)

    A już miałem napisać, że Roca rządzi :-)

    U mnie 2 kibelki Roca Hall "wymiatają" aż miło. Zbiornik (osprzęt Sanit nie
    Geberit) puszcza naprawdę minimalną ilość wody. I tylko wyjątkowo zdarza się,
    że trzeba powtórzyć "operację" ;-) Sam jestem tym zdziwony, bo byłem
    przyzwyczajony do dolno-spłuków, które wylewały każdorazowo po 5 litrów wody,
    a tu tak oszczędnościowo a zarazem skutecznie.
    W każdym razie moje Roca są wyjatkowo udane. Z tym, że hydraulicy zapewnili
    odpowiednie spadki rur, może to jest przyczyna sukcesu ?

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 12. Data: 2009-12-14 12:06:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    e-kran wrote:

> [...]
    > W każdym razie moje Roca są wyjatkowo udane. Z tym, że hydraulicy
    > zapewnili odpowiednie spadki rur, może to jest przyczyna sukcesu ?

    mam roca z półką i on ma taki malutki odpływ że aż strach :)

    ale ma idelanie ukształtowane prowadzenei wody spłukujacej i nawet
    ekonomiczny ( o małej ilosci wody) spłuk potrafi usunąc do czysta dużą
    zawartość :)

    Wbrewe pozorm zrobienie dobrej muszli klozetowej to enie jst banalny problem
    inżynierski.

  • 13. Data: 2009-12-14 13:12:00
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Też tak miałem i wymieniłem na Villeroya i przeszło. Cersanit to padlina.
    > Wychodzi, że nawet "sracz" trzeba umieć zaprojektować!!!

    a ja mam od 3 lat wiszącego cersanita i jest ok. Wszystko schodzi bez
    najmniejszych problemów. Tyle muszla. Teść kupił umywalkę z cersanitu.
    Wyglądała normalnie. Kupił szafkę umywalkową, też z cersanitu z serii
    przeznaczonej do tych umywalek. Przy zabudowie wyszła kicha. Okazało się że
    dolna część umywalki nie trzyma krzywizny, nie jest to wycinek koła, tylko
    połowa to mniej więcej wycinek koła, a druga połowa to coś co chciało nim
    być ale się wklęsło przy formowaniu lub wypalaniu - nie wiem. Nawet nie mógł
    teściu reklamować bo umywalka kupiona wcześniej, paragony poginęły bo kto by
    się spodziewał takie wady no i trochę ją miał z brzydką szparą pomiędzy
    umywalką a szafką a potem poczucie estetyki kazało mu wymienić ją na inną
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2009-12-14 16:31:43
    Od: Collet <r...@w...pl>

    powiesilem juz kilka cersanitow i wszystkie splukuja idealnie ...
    problem jest w zle zrobionej kanalizie, albo zapchali ... widzialem
    juz kilku popaprancow, co wlewali wode po fugowaniu do klozetu ....
    przeciez to zostaje w rurach, a na to przykleja sie papier i pozniej
    placz ...
    i nie pieprzcie, ze cersanit taki zly jezeli ja juz mam za soba kilka
    kibli tej marki i wszedzie idzie jak burza ! moze tylko ten jeden
    przypadek ?

    zdejmij kibel i wstaw kawalek rury i do tej rury z wiadra wlewaj
    wode ... jak bedzie schodzic to wina samego kibla.... jak nie idzie
    to wina kanalizy i po klopocie

  • 15. Data: 2009-12-14 19:51:45
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Też tak miałem i wymieniłem na Villeroya i przeszło. Cersanit to padlina.

    a może po prostu nie umiesz tego zamontować jak trzeba ?
    qrczak, mam dwa kibelki i umywalkę cersanita i złego słowa o tym nie powiem
    w kibelkach nawet zmniejszyłem o 1/3 ilość wody do spłukiwania a i tak
    wszystko idealnie schodzi

  • 16. Data: 2009-12-14 19:55:42
    Temat: Re: nieprzyjemne: kÂłopoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-12-14 17:31, użytkownik Collet napisał::

    > zdejmij kibel i wstaw kawalek rury i do tej rury z wiadra wlewaj
    > wode ... jak bedzie schodzic to wina samego kibla.... jak nie idzie
    > to wina kanalizy i po klopocie

    Obawiam sie ze jesli nie bedzie schodzic to klopot sie dopiero zacznie :-(

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 17. Data: 2009-12-14 22:04:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiem
    > w kibelkach nawet zmniejszyłem o 1/3 ilość wody do spłukiwania a i tak

    No ale mozecie miec rozne modele.

  • 18. Data: 2009-12-14 22:28:16
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > No ale mozecie miec rozne modele.

    No pewnie mamy różne modele ale bluzganie na całą firmę "bo u mnie coś jest
    nie teges" jest dla mnie trochę dziwne i zalatuje "fahoffcem".
    Szczerze mówiąc wątpię by jakaś firma w dobie dzisiejszej konkurencji
    pozwoliła sobie na emisję bubla - raczej bym upatrywał fachowca w stylu
    "panie ja tak 50 lat robię i zawsze było dobrze".

  • 19. Data: 2009-12-15 12:31:36
    Temat: Re: nieprzyjemne: k3opoty ze spuszczaniem "wody"
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marek Kutyla" <S...@j...pl> wrote in message

    > Obawiam sie ze jesli nie bedzie schodzic to klopot sie dopiero zacznie :-(

    To na bank wina kibla fiemt Cersanit, która nie potrafi zaprojektować
    muszli. Aż byłem w piwnicy zobaczyć te zdemontowane kibelki. Moim zdaniem
    mają za małe to kolano syfonowe. Wymiana na Vileroya i jak ręką odjął. U
    mnie nie ma prawa źle spływać.

  • 20. Data: 2009-12-15 13:01:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > muszli. Aż byłem w piwnicy zobaczyć te zdemontowane kibelki. Moim zdaniem
    > mają za małe to kolano syfonowe. Wymiana na Vileroya i jak ręką odjął. U
    > mnie nie ma prawa źle spływać.

    Mogłeś też zmienić dietę. Więcej płynów i błonnika powinno sprzyjać
    transmisji przez syfon.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/