    From: "Krusia" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: odkurzanie w domu alergika
    Date: Wed, 02 Dec 2009 12:28:37 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Pytałam już o to na pl.soc.dzieci ale jakoś nikt nie był mi w stanie
    odpowiedzieć sensownie na moje pytanie. Znalazłam na
    http://www.eluxury.pl/article/show/15/247/Skrzydlaty
    -odkurzacz-Samsunga
    odkurzacza, który jest określany jako ekologiczny i zielony. Ponieważ mam
    alergiczne dziecko, chciałam się dowiedziec, czy to chodzi tylko i wyłącznie o
    zużycie energii, czy też ma on jakieś inne właściwości, które pozwalają go
    nazwać ekologicznym. Najważniejsze jest dla mnie to jaki wpływ ma taki sprzęt na
    alergików właśnie. Czy może mi ktoś sensownie to wyjaśnić? Będę wdzięczna.