eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieodzyskanie vat - materiały zakupione przed pozwoleniem na budowę › odzyskanie vat - materiały zakupione przed pozwoleniem na budowę
  • Data: 2009-12-29 14:59:27
    Temat: odzyskanie vat - materiały zakupione przed pozwoleniem na budowę
    Od: Andrzej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chce odzyskać różnicę w vat na teriały budowlane, cześć z nich kupiłem
    przed uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, np. gwoździe, stal
    zbrojeniową, blacha na dach itp. Czy Urząd Skarbowy może nie uznać
    tych materiałów i nie zwrócić różnicy w vat? Czy ewentualnie mogą
    żądać ode mnie jakiś wyjaśnień, czy może będę miał jakąś kontolę z
    tego powodu. Czy ktoś miał taki przypadek jak ja? Bardzo prosze o
    wypowiedzi.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.