  • 21. Data: 2010-04-20 13:44:34
    Temat: Re: ogrzewanie parterówki
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:4bcd4dec$1@news.home.net.pl...

    > A jak myślisz - linoleum nie będzie za dużym izolatorem dla podłogówki?

    Nie będzie.

  • 22. Data: 2010-04-20 14:00:51
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    quent pisze:

    > chyba,
    > że... kryzys.

    Ja planuję wstawić w salonie piec kaflowy, taki na dwa pokoje :-) - w
    miejsce, gdzie w projekcie miał być kominek. Też awaryjnie. Komin i tak
    mam, a piec w razie draki może skutecznie dogrzać cały parter i nawet
    przez otwartą przestrzeń w klatce schodowej ma szansę i na poddaszu
    zadziałać :-)

    pozdr.
    robercik-us

  • 23. Data: 2010-04-20 19:47:11
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No cóż, to nie jest wentylacja mechaniczna nad którą masz kontrolę.

    To się załatwia wyprowadzając rurę "bardziej świerdzącą" wyżej i sprawa
    załatwiona. Dasz po prostu odpowietrzenie kanalizy kominkiem 50 cm wyższym
    niż ujście wentylacji i po sprawie.
    --
    Jackare