  • 1. Data: 2010-11-09 20:06:04
    Temat: osiołkowi w żłobie dano, czyli co kupic
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Projekt mebli będzie gotowy na piątek, jeszcze tylko mam się zdecydować na
    sprzęt, tzn. płytę gazową i piekarnik.
    Do wyboru mam następujące:
    Mastercook MB-8E X
    http://www.mastercook.pl/?page=produkt&mcpc_id=1011&
    mcp_id=1561
    płyta Mastercook 2MIE-4GLS X
    http://www.mastercook.pl/?page=produkt&mcpc_id=1030&
    mcp_id=1029
    Whirlpool AKM 268 IX
    http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/opis-whirlp
    ool-akm-268ix.bhtml#content_3c
    Whirlpool AKP 402 IX
    http://www.euro.com.pl/piekarniki-do-zabudowy/opis-w
    hirlpool-akp-402-ix.bhtml#content_3c
    Jeszcze chyba Indesit FI 51 BX Indesit PI640ASIX
    Pytam o te konkretne modele, bo nimi dysponuje firma, która będzie
    wykonywać moje meble.
    Mogę też kupić własny sprzęt i im dostarczyć, ale wtedy za montaż dodatkowo
    100 zł. Natomiast gdy zakupię ich sprzęt, to mam 5% taniej całe meble.
    I teraz nie wiem czy wziąć coś z tego co proponują, czy też szukać sprzęt
    na własną rękę i im dostarczyć.
    --
    w_e

  • 2. Data: 2010-11-09 20:13:03
    Temat: Re: osiołkowi w żłobie dano, czyli co kupic
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "w_e" <w...@o...pl> wrote in message

    W zasadzie komplety są projektowane jako kompatybilne, więc piekarnik jak i
    płytę raczej dedykowane dla siebie.

  • 3. Data: 2010-11-09 20:14:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    w_e wrote:
> [...]
    > całe meble.
    > I teraz nie wiem czy wziąć coś z tego co proponują, czy też szukać

    po pierwsze to sprawdź po ile ci oni łaskawie sprzedają ten sprzęt a za ile
    go możesz kupić w sieci :)

    możliwe że kupując samodzielnie i tak będziesz do przodu albo co najmniej na
    zero.

  • 4. Data: 2010-11-09 20:40:20
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > po pierwsze to sprawdź po ile ci oni łaskawie sprzedają ten sprzęt a za
    > ile go możesz kupić w sieci :)
    >
    > możliwe że kupując samodzielnie i tak będziesz do przodu albo co najmniej
    > na zero.

    Na zero to nie ma sensu kombinować.Przyniosą i podłaczą.
    Ale jak taniej to czemu nie. Jak kupowałem przez neta.
    Płyta gazowa Whirpoola mi gwizda w pewnych zakresach płomienia.
    Nie wiem jak płyty Mastercooka ale gazówka wolnostojąca Mastercooka nie
    gwizdała.
    Za to piekarnik Mastercooka nie piecze tak fajnie jak wersja wolnostojąca.

    Ale mam płytę:
    http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/whirlpool-a
    km-520-ix.bhtml
    i piekarnik