  • 1. Data: 2010-11-09 13:41:07
    Temat: Wypalanie sie plazm?
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!
    Czy plazmy tak jak kiedys wypalaja się w pixelach?
    Chce kupic dobry TV, ale nie chce go zmieniac ze wzgledu na skonczenie
    zycia przez podzespoly ze wzgledow technologicznych.

  • 2. Data: 2010-11-09 14:03:14
    Temat: Re: Wypalanie sie plazm?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 09 Nov 2010 14:41:07 +0100, Jacek napisał(a):

    > Witam!
    > Czy plazmy tak jak kiedys wypalaja się w pixelach?
    > Chce kupic dobry TV, ale nie chce go zmieniac ze wzgledu na skonczenie
    > zycia przez podzespoly ze wzgledow technologicznych.

    Myślę że w normalnych warunkach (tj. użytkownika domowego) nie będzie
    problemu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-11-09 14:39:25
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    W dniu 2010-11-09 15:03, Kapsel pisze:

    > Myślę że w normalnych warunkach (tj. użytkownika domowego) nie będzie
    > problemu.

    OK, to dlaczego plasmy sa tansze niz pozostałe?
    przez ten niesmak z przeszlosci?

  • 4. Data: 2010-11-09 14:42:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 09 Nov 2010 15:39:25 +0100, Jacek napisał(a):

    > OK, to dlaczego plasmy sa tansze niz pozostałe?
    > przez ten niesmak z przeszlosci?

    Pewnie inna technologia produkcji, poza tym plazmy są ogólnie starsze
    technologicznie od LCD.
    Są cięższe od LCD (najczęściej mało istotne) i zjadają trochę więcej prądu,
    natomiast jakość obrazu w porównywalnej klasie jest jednak IMO lepsza.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-11-09 14:52:02
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    W dniu 2010-11-09 15:42, Kapsel pisze:

> [...]
    > natomiast jakość obrazu w porównywalnej klasie jest jednak IMO lepsza.

    Czy przy normalnym ogladaniu warto plasme?

  • 6. Data: 2010-11-09 15:11:59
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 15:52, Jacek pisze:

    > Czy przy normalnym ogladaniu warto plasme?

    Plasmy w życiu nie widziałem.
    Mam za to doskonałej jakości "plazmę" i nie
    widzę żeby się wypalała. A nawet jak się w
    końcu wypali to nie zbankrutuję z tego powodu.

    AW

  • 7. Data: 2010-11-09 15:57:54
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > A nawet jak się w końcu wypali to nie zbankrutuję z tego powodu.

    Po tych 10 latach to pewnie wypadało będzie kupić coś nowszego ;-)

  • 8. Data: 2010-11-09 17:40:46
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 16:57, quent pisze:

    > Po tych 10 latach to pewnie wypadało będzie
    > kupić coś nowszego ;-)

    Pewno tak, ale jeszcze jakieś 8 zostało.

    AW

  • 9. Data: 2010-11-10 09:53:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy przy normalnym ogladaniu warto plasme?

    duzo dowiesz sie czytajac hdtv.com.pl

    plazme warto jest kupic z kilku powodow:
    - w tej samej cenie kupisz lepsza plazme niz lcd, chodzi o obraz/kolorystyke
    - plazma lepiej sobie radzi z kiepskiej jakosci sygnalem, czyli kablowka,
    czy wrecz telewizja naziemna
    - plazme mozesz ogladac z praktycznie dowolnego kata jak zwykly telewizor

    jej wady to waga i zuzycie pradu

  • 10. Data: 2010-11-11 22:37:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-10 10:53, szerszen pisze:

> [...]
    > kablowka, czy wrecz telewizja naziemna
    > - plazme mozesz ogladac z praktycznie dowolnego kata jak zwykly telewizor

    Ale jak ma zamiar podłączyć pod TV kompa, bądź konsolę, to lepszym
    wyborem będzie LCD.