  • 11. Data: 2010-11-12 08:30:34
    Temat: Re: Wypalanie sie plazm?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 11 Nov 2010 23:37:04 +0100, BQB napisał(a):

    > Ale jak ma zamiar podłączyć pod TV kompa, bądź konsolę, to lepszym
    > wyborem będzie LCD.

    No nie wiem, mam niezły monitor LCD, zaś plazmę używam przede wszystkim do
    oglądania filmów na komputerze oraz PS3 i jest wszystko OK. Przez "OK"
    rozumiem, że nie dostrzegam mankamentów względem mojego monitora.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2010-11-12 08:46:04
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > No nie wiem, mam niezły monitor LCD, zaś plazmę używam przede wszystkim do
    > oglądania filmów na komputerze oraz PS3 i jest wszystko OK. Przez "OK"
    > rozumiem, że nie dostrzegam mankamentów względem mojego monitora.

    LCD lepiej nadaje się do wyświetlania obrazu statycznego - vide praca na
    kompie właśnie.

    Pozdr.

  • 13. Data: 2010-11-12 20:53:35
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > LCD lepiej nadaje się do wyświetlania obrazu statycznego - vide praca na
    > kompie właśnie.

    to prawda, LCD dobre jest do monitorów, plazma do oglądania telewizji i
    filmów, niby technologia idzie do przodu ale w tym punkcie niewiele się
    zmienia.

  • 14. Data: 2010-11-15 09:41:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Ale jak ma zamiar podłączyć pod TV kompa, bądź konsolę, to lepszym wyborem
    > będzie LCD.

    jesli chodzi o gry to mysle ze wieksze znaczenie bedzie mil czas reakcji, a
    jesli chodzi o ogladanie filmow z kompa radzi sobie bardzo dobrze

  • 15. Data: 2010-11-15 21:31:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-15 10:41, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > jesli chodzi o gry to mysle ze wieksze znaczenie bedzie mil czas
    > reakcji, a jesli chodzi o ogladanie filmow z kompa radzi sobie bardzo

    Jesteś w stanie zauważyć różnicę w wyłączeniu poszczególnych pikseli w
    dzisiejszych TV (fakt, w plazmie to inaczej wygląda)? Czy piszesz o
    sprzętach sprzed kilku lat? Poza tym, osoby, które na TV grają w jakieś
    niesamowicie szybkie FPP mogę policzyć na palcach jednej ręki, a znaczna
    większość użytkowników gra w gry innego typu :P

  • 16. Data: 2010-11-16 08:15:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Jesteś w stanie zauważyć różnicę w wyłączeniu poszczególnych pikseli w
    > dzisiejszych TV (fakt, w plazmie to inaczej wygląda)?

    smuzenie bywa nadal, jednym to przeszkadza, innym nie, tak samo jak jedni
    spokojnie moga grac majac 25 klatek na sekunde, a inni musza miec
    przynajmniej ze 60 bo ich szlag trafia i naprawde sa w stanie dostrzec
    roznice

    > Poza tym, osoby, które na TV grają w jakieś niesamowicie szybkie FPP mogę
    > policzyć na palcach jednej ręki, a znaczna większość użytkowników gra w
    > gry innego typu :P

    pozatym pisalem " to mysle ze wieksze znaczenie bedzie mil czas reakcji"
    poniewaz inne parametry, sa dla gier zupelnie pomijalne przy obecnych tv

  • 17. Data: 2010-11-16 08:45:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-10 10:53, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > duzo dowiesz sie czytajac hdtv.com.pl
    >
    > plazme warto jest kupic z kilku powodow:
    > - w tej samej cenie kupisz lepsza plazme niz lcd, chodzi o
    > obraz/kolorystyke

    być może

    > - plazma lepiej sobie radzi z kiepskiej jakosci sygnalem, czyli
    > kablowka, czy wrecz telewizja naziemna

    argument dobry tylko dla częsci odbiorców tymbardziej że zazwyczaj
    ludziska jak kupią nowy tv HD to i tak do niego zaraz dokupią abonament
    z programami HD, poza tym w końcu za 2-3 lata bedziemy w zasięgu
    naziemnej cyfrowej więc kierowanie się tym argumentem ma sens ograniczony

    > - plazme mozesz ogladac z praktycznie dowolnego kata jak zwykly telewizor

    kurcze mój lcd nie wie że pod kątem blisko 90 stopni (od lini
    prostopadłej do ekrenu nadal widze normlany obraz)

    > jej wady to waga i zuzycie pradu

    Kilka lat temu ktoś poównał technologie LCd i plazmy a teraz wszysyc
    powtarzaja w kółko te cechy, na szczęscie technologia idzie do przodu i
    wszystko sie zmienia, polecam pobawić się w sklepie np LCD samsunga,
    zdziwisz się i kolorystyką i jakością obrazu SD a kąty widzenia Cię powalą

    Sam byłem kiedys zwolennikiem plazmy dziś nie widze sensu zakupu tym
    bardziej że często tv podłaczam do kompa co w plażmie daje tragiczne efekty.

    Co więcej jesli pominąć topowe plazmy pioneera (świętej pamięci) i inne
    modele z wyższej półki to mam nawet wrażenie że full HD plazmom szkodzi

  • 18. Data: 2010-11-16 14:08:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > być może

    prawie napewno ;)

> [...]
    > programami HD, poza tym w końcu za 2-3 lata bedziemy w zasięgu naziemnej
    > cyfrowej więc kierowanie się tym argumentem ma sens ograniczony

    ale nadal programow hd jak na lekarstwo, a reszta programow ma sygnal roznej
    jakosci, a naziemna telewizja to juz wogole piesn przyszlosci i zreszta
    dodatkowe koszty, bo nie kazdy tv jest przystosowany do jej odbioru

    > kurcze mój lcd nie wie że pod kątem blisko 90 stopni (od lini prostopadłej
    > do ekrenu nadal widze normlany obraz)

    twoj moze nie, a wiele jest takich ktore wiedza

> [...]
    > wszystko sie zmienia, polecam pobawić się w sklepie np LCD samsunga,
    > zdziwisz się i kolorystyką i jakością obrazu SD a kąty widzenia Cię powalą

    co nie zmienia postaci rzeczy, ze w tym samym zakresie cenowym plazma i tak
    bedzie miala lepsza kolorystyke, oczywiscie to kwestia gustu, bo sa tacy
    ktorzy lubia plastikowe zarowiaste kolory

    > Sam byłem kiedys zwolennikiem plazmy dziś nie widze sensu zakupu tym

    ty nie, ja po wielu wizytach i porownaniach zdecydowalem sie na plazme,
    chocby z tego powodu, ze w tym zakresie cenowym lcd naprawde nie powalalo

    > bardziej że często tv podłaczam do kompa co w plażmie daje tragiczne
    > efekty.

    ??
    a coz to za tragiczne efekty o ktorych moja plazma nie wie? ;)

    > Co więcej jesli pominąć topowe plazmy pioneera (świętej pamięci) i inne
    > modele z wyższej półki to mam nawet wrażenie że full HD plazmom szkodzi

    tylko musisz im o tym powiedziec

  • 19. Data: 2010-11-17 09:51:42
    Od: Tomek <n...@n...podaje.pl>

    W dniu 2010-11-16 09:45, boxfish pisze:

    > kurcze mój lcd nie wie że pod kątem blisko 90 stopni (od lini
    > prostopadłej do ekrenu nadal widze normlany obraz)

    Nie o to chodzi że pod kątem nie widać obrazu, tylko że są zakłamania
    kolorów - w plazmie to nie jest aż tak widoczne.

    Zobacz sobie np. na zdjęcia LCD z laptopów - nawet w tych laptopach
    gdzie matrycę oceniono na "super" (i kosztuje ponad 7000)

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Lenovo_Thin
    kPad_T410-3342/strona/11705.html

    Ale człowiek się uczy całe życie - a nuż przyszedł czas zrewidować
    opinie. Jak możesz - wrzuć dwa zdjęcia obrazu z Twojego LCD (jedno
    prostopadłe a drugie pod sporym kątem)

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-11-17 16:03:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boxfish wrote:
> [...]
    > Sam byłem kiedys zwolennikiem plazmy dziś nie widze sensu zakupu tym
    > bardziej że często tv podłaczam do kompa co w plażmie daje tragiczne

    u mnie efekty sa doskonałe, obraz HD z dekodowania w kompie jest sporo
    lepszy od obrazu z boxa cyfry.