  • Data: 2019-06-22 21:26:57
    Temat: panele winylowe do kuchni na drewnianą podłogę
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    byłem dzisiaj u znajomej, której "fachowiec" będzie robił kuchnię. Na
    podłodze są bardzo stare nierówne deski (a na nich gumolit). Facet
    twierdzi że kafelki są za ciężkie na drewnianą podłogę i proponuje płyty
    osb w celu wyrównania a na płyty panele winylowe.
    Nie mam zdania na temat paneli winylowych, ale śmiem wątpić że ciężar
    kafelków jest dużo większy niż osb+panele, więc podejrzewam ściemę.
    poczytałem o panelach winylowych - i też pachnie ściemą. Bardzo duża
    oporność na ścieranie - plastiku/gumy? BArdzo duża odporność na wilgoć -
    to akurat nie dziwi, ale nie można myć płynem do garów. niby czemu?
    Co myślicie o kafelkach na deskach (bez osb)? Są do tego jakieś
    specjalne kleje najlepiej nie na bazie wody? Czy może jednak osb+panele
    winylowe to lepsze wyjście?

    ToMasz