  • Data: 2019-06-23 22:24:52
    Temat: Re: panele winylowe do kuchni na drewnianą podłogę
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2019 21:26, ToMasz pisze:

    > Nie mam zdania na temat paneli winylowych, ale śmiem wątpić że ciężar kafelków
    > jest dużo większy niż osb+panele, więc podejrzewam ściemę. poczytałem o panelach
    > winylowych - i też pachnie ściemą. Bardzo duża oporność na ścieranie -
    > plastiku/gumy? BArdzo duża odporność na wilgoć - to akurat nie dziwi, ale nie
    > można myć płynem do garów. niby czemu?

    Mam panele winylowe zainstalowane w spiżarce, gdyż żonie kafelki tam
    położone nie podobały się. Położyłem więc te panele bezpośrednio na
    kafelki. Drogi interes, bo to jakiejś zagranicznej firmy, ale opłacało
    się. Są cienkie, więc położone na kafelki nie podnoszą w widoczny
    sposób poziomu podłogi. Fazowane, wyglądają jak deski. Ładnie klikają
    przy montażu każdego boku. Rzeczywiście są bardzo odporne na zarysowanie,
    jak w książce pisze. Żona często je mizia mopem z czymś tam i ciągle
    wyglądają jak nówka nieśmigana. Jedyną ich wadą jest to, że muszą być
    położone bezpośrednio na równym, twardym podłożu, ponieważ są bardzo
    wiotkie, elastyczne. Ale dzięki temu pewnie niestraszna im będzie
    uginająca się podłoga drewniana, bowiem i zamki po kliknięciu trzymają
    dobrze.
    .