  • 1. Data: 2013-08-17 03:57:47
    Temat: płyta GK na ścianie z oknami ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Dotarłem w walce z remontem do następującego tematu (blok, czyli "wielka
    płyta");

    chcę położyć płytę GK na ścianie z oknami i drzwiami balkonowymi
    (pozostałe ściany mam już zrobione, na stelażach). Sama płyta GK będzie
    kładziona na tu klej (placki na ścianie, po szlifowaniu betonu do gołego
    "punktowo" - niestety miałem problemy z odpadaniem kleju...).

    Ale pytanie zasadnicze jest takie - jak zrobić połączenie płyty GK z
    krawędzią glifu (tak to się nazywa chyba ?) - czyli tej lekko ukośnej
    krawędzi ściany przy samym oknie i drzwiach . "dochodzę" płytą do tej
    krawędzi - i co dalej ?
    Generalnie chyba jakoś trzeba to zaszpachlować na równo z tą boczną
    częścią , ale - jak zabezpieczyć krawędź GK - dać coś na to ?

    A może to się w ogóle inaczej robi ? Myślałem też o tym, żeby te boczne
    "scianki" zrobić też z GK, czyli pod kątem 90st połączyć GK, a potem
    zrobić samo łączenie z oknem, ale to mi się niespecjalnie podoba ( a i
    roboty chyba więcej).

    I co sądzicie ?