  • 71. Data: 2013-05-09 10:52:18
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 10:47:29 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Pytanie tylko czy jednostka centralna może stać na nieużytkowym czyli
    >
    > nieogrzewanym poddaszu.
    A niby co mogłoby je się tam złego dziać?
    Ale lepiej poczytac w dokumentacji/zapytac producenta

  • 72. Data: 2013-05-09 11:09:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 9 Maj, 09:52, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Pierwsze o nich slysze - maja dobre opinie? Porownywales parametry z beamami np.?

    Beamy maja filtr (worek), ktory nalezy czyscic, ja kupilem True
    Cyclonic (Vacuflo)

    wiecej np. http://forum.budujemydom.pl/odkurzacz-centralny-t135
    77.html

    WS

    PS. sa tez centralne podpiete do kanalizacji, mozna nimi wode
    odkurzac, ale drogie toto...

  • 73. Data: 2013-05-09 12:04:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > A niby co mogłoby je się tam złego dziać?

    U mnie na nieogrzewanym stryszku w zeszłym tygodniu było 38 w lecie na pewno
    przekroczy 50. Pytanie czy producent odkurzacza dopuszcza pracę w takiej
    temperaturze.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 74. Data: 2013-05-09 12:10:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 09:52:18 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Pierwsze o nich slysze - maja dobre opinie? Porownywales parametry z beamami np.?
    Wydatek powietrza / podcisnienie? Gdzies kiedys ktos pisal ze sa odkurzacze ze
    specjalnym separatorem na wlosy/siersc ale zupelnie nie wiem jak to wyglada i jak
    dziala, a bylbym w stanie wydac wiecej zeby to miec - moj pies spooro siersci dwa
    razy do roku zrzuca :-)

    Tak na szybko

    http://allegro.pl/odkurzacz-centralny-profi-40-zesta
    w-on-off-gratis-i3205259549.html
    A tu prawie dwa razy droższy Beam
    http://allegro.pl/odkurzacz-centralny-beam-355-progr
    ession-8-gniazd-i3164322516.html

    Zarówno siła ssąca jak i podciśnienie oraz wydajność lepsze wg parametrów ma Profi.
    Ale przed zakupem jeszcze na spokojnie wszystko przeanalizuję

  • 75. Data: 2013-05-09 14:04:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

> [...]

    >ma Profi. Ale przed zakupem jeszcze na spokojnie >wszystko przeanalizuję

    Mnie jakos odpycha ten filtr w postaci worka w Profi.
    Osobiscie znam te produkty i polecam jako wystarczajace i jak narazie
    bezawaryjne.
    http://allegro.pl/jednostka-s-1570-kompaktowa-vacu-m
    aid-zestaw-i3174915290.html
    Cenowo cos miedzy Twoimi linkami.