  • 31. Data: 2009-01-19 17:41:38
    Temat: Re: płyta indukcyjna
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    michalek pisze:

    > A widziałeś gdzieś taki garnek w sklepie,

    IKEA seria 365+ różne rozmiary

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 32. Data: 2009-01-19 18:10:39
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    greg_sun pisze:

    > problem polega na tym że taka podkładka się nagrzewa i oddaje ciepło jak
    > w zwykłej płycie elektrycznej, a przecież po to kupuje się indukcję żeby
    > uniknąć strat ciepła przez promieniowanie. Podsumowując taka podkładka
    > jest psu na budę jeśli chodzi o oszczędność, lepiej kupić nowe garnki.

    Nie doczytałeś: chodzi o SPORADYCZNE używanie tamtych garnków. Na tyle
    strat energii można sobie chyba pozwolić.

    LL

    --
    Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
    *Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

  • 33. Data: 2009-01-19 18:42:50
    Temat: Re: p?yta indukcyjna
    Od: "news.icp.pl" <l...@w...pl>

    Dnia 18-01-2009 o 04:31:38 Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał(a):

    > a ta podkładka to sie nie grzeje?
    > Sam pomyśl jak ona może działać?

    pytam z uwagi na fakt, że rączka też metalowa, zatem musi byc ona
    izolowana od podkładki (chyba?)

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 34. Data: 2009-01-19 22:37:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > IKEA seria 365+ różne rozmiary

    Wady: za wysokie na mój gust, brzydkie i nie mają szklanych pokrywek.
    Używam Steinbach z Makro. Cena podobna jak w Ikei, ale szklane pokrywki i
    dużo lepszy oraz solidniejszy wygląd.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 35. Data: 2009-01-20 18:49:10
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:gl2e0l$2it$1@news.onet.pl...

    > Wady: za wysokie na mój gust,

    A to już zależy od zapotrzebowania na rozmiar obiadu.

    brzydkie

    kwestia gustu, a i w ogóle patrzenia na urodę garnków do makaronu.
    i nie mają szklanych pokrywek.
    a to akurat dla mnie żaden problem. Makaron gotuję na czas i twardość,
    nie na wyglad.