  • 1. Data: 2009-01-14 18:38:11
    Temat: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
    Od: daro <d...@w...pl>

    No właśnie, po przeczytaniu niedawnego wątka kupiłem dzisiaj sól z
    zamiarem wsypania bo od nowości tej soli nie wsypałem (jakiś rok) i
    miałem stracha. Po czym otwieram dzisiaj instrukcję coby poczytać gdzie
    i jak tą sól i czytam... a tam napisane: "...przy nastawieniu na wartość
    0 nie ma potrzeby napełniania zbiornika soli, ponieważ w czasie
    eksploatacji sól nie będzie pobierana, a wskaźnik napełnienia soli jest
    wyłączony." Po zainstalowaniu zmywarki ustawiłem ten wskaźnik na 0
    (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń
    nie zachodzi. I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

    --
    D.

  • 2. Data: 2009-01-14 19:01:05
    Temat: Re: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

    Oho, oby sie tylko nie zepsuła !

    Kane

  • 3. Data: 2009-01-14 19:11:20
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 20:01:05 +0100, "Kane" <s...@s...pl>
    wrote:

    >Oho, oby sie tylko nie zepsuła !

    Do kiszenia ogórków jak znalazł! ;-)

    --
    A.

  • 4. Data: 2009-01-14 19:37:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ogórki wkładamy pionowo do koszyka, czy układamy poziomo na tacce?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-01-14 20:55:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do kiszenia ogórków jak znalazł! ;-)

    Na droge wysypac, na snieg!

  • 6. Data: 2009-01-14 21:59:52
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "daro" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń
    > nie zachodzi. I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

    A nie napisali, że przed pierwszym użyciem wsypać sól, a potem przy
    ustawieniu na 0 już nie dosypywać?
    Tak chyba było w mojej.
    Co oznacza, że sól należy wsypać. Raz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-01-14 22:05:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    daro pisze:
    > zamiarem wsypania bo od nowości tej soli nie wsypałem (jakiś rok) i
    > miałem stracha.

    Masz za swoje (czyt. nieczytanie instrukcji przed uruchomieniem urządzenia)

> [...]
    > wyłączony." Po zainstalowaniu zmywarki ustawiłem ten wskaźnik na 0
    > (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń

    A tu masz drugi raz za swoje (znów za nieczytanie instrukcji)

    > I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

    Postaw w jakimś widocznym miejscu, żebyś w przyszłości nie zapomniał
    czytać instrukcyj.

    ;)

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-01-14 22:24:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > A nie napisali, że przed pierwszym użyciem wsypać sól, a potem przy ustawieniu
    > na 0 już nie dosypywać?
    > Tak chyba było w mojej.
    > Co oznacza, że sól należy wsypać. Raz.

    czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło na
    Twoje...

  • 9. Data: 2009-01-14 22:52:10
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>

    Kane <s...@s...pl> napisał(a):

    > Oho, oby sie tylko nie zepsuła !
    >
    > Kane

    Z życia wzięte. Jestem w sklepie spożywczym. Jakieś dziwne osoby szwendają się
    za ladą i oglądają produkty. Nagle jedna mówi że znalazła przeterminowaną sól.
    To z ciekawości spytałem jak się możne sól przeterminować. Usłyszałem ze jak
    jest po terminie przydatności to jest przeterminowana. To ja się pytam pani
    czy wie ile lat ma ta sól bo ja nie wiem i co najwyżej mogę strzelać ze milion
    lat. I skoro przez milion lat się nie przeterminowała to zapewne jest dobra i
    że ja chcę kupić tą sól bo uwielbiam solić bardzo starą solą. Ale się okazało
    że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do spożycia.
    jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

  • 10. Data: 2009-01-14 22:59:10
    Od: e-Shrek <e...@w...pl>

    sok marchwiowy pisze:
> [...]
    > jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

    ROTFL ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek