  • 1. Data: 2009-01-14 12:23:50
    Temat: kątowniki chromowane pod blat i umywalkę
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    spotkał ktoś kątowniki chromowane? Chcę postawić na nich blat i
    umywalkę nablatową o szerokośco 25cm. Może ktoś coś takiego spotkał w
    handlu i podzieli się wiedzą? Najlepiej jakby były wykonane z profilu
    zamkniętego (estetyka).
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-14 13:55:42
    Temat: Re: kątowniki chromowane pod blat i umywalkę
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 14 Sty, 13:23, Marek MANO <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > umywalkę nablatową o szerokośco 25cm. Może ktoś coś takiego spotkał w
    > handlu i podzieli się wiedzą? Najlepiej jakby były wykonane z profilu

    Kątowniki to kątowniki, profile zamknięte to profile zamknięte. Można
    kupić z nierdzewki lub kwasówki, będź aluminiowe, znalowe lub mosiężne
    - wszystkie drogie - pokrywane galwanicznie lub ogniowo oblezą z
    warstwy ochronnej po pewnym czasie.
    Link: http://www.techmet.eu/