    From: daro <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
    Date: Wed, 14 Jan 2009 19:38:11 +0100
    Sender: t...@2...96.110.1

    No właśnie, po przeczytaniu niedawnego wątka kupiłem dzisiaj sól z
    zamiarem wsypania bo od nowości tej soli nie wsypałem (jakiś rok) i
    miałem stracha. Po czym otwieram dzisiaj instrukcję coby poczytać gdzie
    i jak tą sól i czytam... a tam napisane: "...przy nastawieniu na wartość
    0 nie ma potrzeby napełniania zbiornika soli, ponieważ w czasie
    eksploatacji sól nie będzie pobierana, a wskaźnik napełnienia soli jest
    wyłączony." Po zainstalowaniu zmywarki ustawiłem ten wskaźnik na 0
    (czyli bez soli) i tak zostało, żadne zacieki czy niedomywanie naczyń
    nie zachodzi. I tym sposobem mam 1,5 kg soli, będzie leżeć teraz.

    --
    D.