  • 11. Data: 2009-01-14 23:39:01
    Temat: Re: Zmywarka - sól (niedawny wątek)
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gklom7$20l$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>
    > czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło
    > na Twoje...

    You talking to me?
    Konkretnie to która instrukcja potwierdza, że popełniłem błąd?
    Moja na www.bosh-agd.pl dość jasno i nawet obrazkami informuje, żeby PRZED
    użyciem wsypać sól. Potem owszem, zalecają na zero jeżeli pigułki.
    Ściągnij sobie jakąkolwiek instrukcję z powyższego linku i dyskutuj później.
    Jak byś nie wiedział, to Bosch jest liderem jakościowym w zmywarkach i w tym
    przypadku wyprzedza także Miele. Prawdopodobnie Bosch wie, co pisać w
    instrukcji...
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-01-15 07:29:31
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik " sok marchwiowy"

> [...]
    > pani
    > czy wie ile lat ma ta sól bo ja nie wiem i co najwyżej mogę strzelać ze
    > milion
    > lat. I skoro przez milion lat się nie przeterminowała to zapewne jest
    > dobra i
    > że ja chcę kupić tą sól bo uwielbiam solić bardzo starą solą. Ale się
    > okazało
    > że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do
    > spożycia.
    > jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

    Nie tyle zepsuć, co nie nadawać się do użycia, np. w solniczce. Jak wiesz,
    sól ciągnie wodę, więc być może chodzi o to, że po jakimś czasie kamienieje.
    Pomijam fakt, że sól, której używasz do codziennego solenia to nie zwykła
    sól kamienna, ale sól jodowana, więc w pewien sposób modyfikowana.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 13. Data: 2009-01-15 10:34:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wiadomości news:gklnca$i78$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >>
    > czy Ty sie nie umiesz przyznać do błędu? zawsze szukasz teorii żeby wyszło

    Nie przesadzaj.

  • 14. Data: 2009-01-15 10:57:14
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Ale się okazało
    > że nie mogę jej kupić bo jest dwa tygodnie po terminie przydatności do
    > spożycia.
    > jak widzisz i sól może się zepsuć jak urzędnicy mają przeciągi w głowach.

    Dobre ;)

    Ale tak serio:
    Sól handlowa rzeczywiscie może ulec zbryleniu po pewnym czasie (zaleznie od
    opakowania i miejsc przechowywania) i dzisiejszy konsument moze byc
    niezadowolony z zakupu ;). Natomiast musialbym sobie gdzies znalezc ale mi
    sie nei chce - kluczowe znaczenie ma tu jodowanie - a jod sie utlenia czy
    tam paruje, nie pamietam. No i jeszcze substancje przeciwzbrylające które
    dodaja w fabryce razem z jodowaniem - bez nich sól zbryli sie szybciej -
    dodaje sie napewno jakies krzemiany, słynne E-cośtamcośtam. Byc moze one tez
    z czasem traca swoja wlascwosc - i z tego wszystkiego wynika owy termin
    przydatnosci do spozycia

    Najlepiej nie solic. Albo kupic sobie sól nierafinowaną ;) Choc zmywarce
    moze to byc wszystko jedno ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 15. Data: 2009-01-15 10:58:08
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Postaw w jakimś widocznym miejscu, żebyś w przyszłości nie zapomniał
    > czytać instrukcyj.
    >
    > ;)

    Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)

    Kane

  • 16. Data: 2009-01-15 20:32:13
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na droge wysypac, na snieg!

    Byle dalej od drzewek i iglaków.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 17. Data: 2009-01-16 11:10:46
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Kane pisze:

    > Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)
    >
    > Kane

    ;)

  • 18. Data: 2009-01-17 17:12:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 11:58:08 +0100, Kane napisał(a):

    > Mozna zostawic do gaszenia pożaru sadzy w kominie ;)

    To juz lepiej wybrać się na zające :-)