  • 1. Data: 2014-06-13 12:08:54
    Temat: podciągnięcie wody do działki
    Od: uciu <a...@g...com>

    Ile płaciliście u siebie za podciągnięci wody do działki?

    Wodociągi powiedziały 300zł za metr co przy odległości 150m daje spooorą sume...

    Do tego 600zł za projekt.

    Można zapisać się w kolejce i do 5 lat zwrócą 80% no ale wpierw trzeba wyłożyć.

    Teren płaski/pola, żadnych utrudnień w postacie drzew itp

    Już wole sobie studnie wywiercić niż dać im 50 000zł...

    Miejsce: Śląsk / Mysłowice

    Pozdrawia

  • 2. Data: 2014-06-13 13:10:51
    Temat: Re: podciągnięcie wody do działki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 czerwca 2014 12:08:54 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Ile płaciliście u siebie za podciągnięci wody do działki?
    > Wodociągi powiedziały 300zł za metr co przy odległości 150m daje spooorą >sume...
    Ja miałem coś koło 120metrów. Wodociągi również zaproponowały kosmiczną cene więc
    zrobiłem tak:
    wykop- gościu z koparką za wykopanie i zasypanie wziął 500zł( w tą dziurę szła
    również kanaliza ale to bez znaczenia w tym przypadku). Rura PE coś chyba koło
    2zł/metr.
    Wykopaliśmy, wrzuciliśmy rurę, z wodociągów przyjechali zrobili wcięci do sieci(coś
    koło 500zł chyba skasowali) i z drugiej strony założyli wodomierz(tez chyba coś koło
    100zł)
    Dziurę zasypaliśmy.

    > Do tego 600zł za prkt.
    Żadnego projektu nie potrzebowałem- wodociągi wydały tzw "warunki, my zrobiliśmy jw.
    przy odbiorze końcowym budynku geodeta naniósł przyłącze na mapy
    > Można zapisać się w kolejce i do 5 lat zwrócą 80% no ale wpierw trzeba wyłożyć.
    Coś tam wspominali o możliwości rozliczenia w opłatach za wode ale odpuściłem temat.
    W sumie powinni zwrócić bez łaski zwrócić koszt zrobienia przyłącza i już kilka
    wyroków było ale dokładnie nie wiem jak to jest na dzisiaj
    > Teren płaski/pola, żadnych utrudnień w postacie drzew itp
    > Już wole sobie studnie wywiercić niż dać im 50 000zł...
    50tys za 150m przyłącza to cena bardzo z kosmosu

  • 3. Data: 2014-06-16 12:43:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 czerwca 2014 12:08:54 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Ile płaciliście u siebie za podciągnięci wody do działki?

    W sumie wyszlo ~7 tys pln - ponad 400m. Podzielone na trzech sasiadow plus
    kazdy musial dac ~600 za projekt i chyba jakos po 200 za sam licznik :)

    Wiekszosc sam kopalem pozyczona minikoparka (200 pln / dobe), 80m wykopal
    sasiad "tymi recami". Wyszloby duzo taniej ale moje wodociagi wymagaly
    rury z atestami (wiadomo - ta sama rura ale 3 x drozsza) wiec nie kupowalismy
    tylko zlecilismy im przywiezienie, wrzucenie, zrobienie wcinki i trzech
    przylaczy do domow).

    50k pln za 150m w polu to smiech w karczmie - koparka tyle w jeden dzien
    wykopie i skasuje ~1k pln, a rura jak pisal Kris - normalna PE32 do przylacza
    domowego kosztuje ok 2 pln za metr w detalu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.