  • 1. Data: 2014-06-11 09:25:32
    Temat: split na dwa pomieszczenia
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie klimy:
    mam klimatyzator w sypialni, używam go dość mało, przy takich upałach
    jak są teraz włączę wieczorem na pół godziny/ godzinę. obok (za ścianą)
    jest sypialnia dzieci - przy upałach jest tam dość gorąco, bez sensu
    byłoby montować tam następnego splita - ale może da się jakoś połączyć
    jeden agregat + dwie jednostki wewnętrzne? Nie musi to pracować na raz,
    wystarczyłaby mi możliwość przełączenia - albo jedno pomieszczenie, albo
    drugie - chciałbym przed spaniem trochę obniżyć temperaturę w pomieszczeniu.
    Jest taka opcja czy raczej muszę się wyposażyć w drugiego splita (lub
    coś przystosowanego do pracy z dwoma jedn. wewn.)?

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-06-11 21:34:31
    Temat: Re: split na dwa pomieszczenia
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    dddddddd wrote:
> [...]
    > temperaturę w pomieszczeniu. Jest taka opcja czy raczej muszę się
    > wyposażyć w drugiego splita (lub coś przystosowanego do pracy z

    kup drugiego splita wyjdzie taniej

    jeffrey