  • 31. Data: 2016-10-14 23:30:17
    Temat: Re: podłogówka odległosć rozdzielacza od PC
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2016 21:21:06 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:
    > Bywa że garaż zmienia swoją funkcję, np na mieszkanie dla babci, warsztat czy >co
    tam. Wtedy rurki już gotowe.
    Ty tak poważnie?
    Nad oknem w salonie daj 4m nadproże. Na etapie budowy koszt pomijalny a może kiedyś
    garaż tam zrobisz. W sypialni rura z gazem nie zawadzi bo może kiedyś kotłownia tam
    być.
    Wiate koło domu ludzie miewają- woda i kanaliza by sie przydała bo może kiedyś
    teściowa tam zamieszka.

  • 32. Data: 2016-10-14 23:35:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2016 23:26:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    Sciana grzejna ma byc ta po ktorej pojda schody mlynarskie na strych to i tak tam nic
    nie powiesze. WM w garazu nie ma. Jak nie trzeba bedzie grzac to zawor bedzie
    zakrecony na rozdzielaczu, Akurat danie do garazu 50m rurki kosztem duzym nie jest a
    nigdy nie wiadomo czy to sie nie przyda. Tylko decyzje musze podjąć już bo instalacje
    do podłogówki chce puscic w płycie fundamentowej, która bedzie podłogą w domu.

    > Przemysl tylko, zeby zakrecenie zaworu w mroz nie bylo dla rury ryzykowne.
    Tak kombinuje po kiego rury w scianie w garażu skoro podłoga ma być grzana czy tam
    odwrotnie. Ale rurra w sumie tania jest.?
    W salonie tak tradycyjni w podłodze a w garażu wypas- podłoga i ściany orurowama.
    Ale ja truskawki cukrem to i się nie znam.

  • 33. Data: 2016-10-15 08:53:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-14 o 21:17, uciu pisze:
    > garaz chce grzac dla komfortu w najmroźniejsze dni bo bedzie w nim tez warsztat.

    To sobie zainstaluj nad warsztatem promiennik podczerwieni (modna nazwa)
    i po kłopocie. Gdy będziesz w warsztacie majstrował - będziesz się czuł
    jak na słoneczku.

    --
    MN

  • 34. Data: 2016-10-15 18:22:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ja np.

    No właśnie o to mi chodziło. Że nie widzę związku.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2016-10-15 23:08:07
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2016 23:30:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ty tak poważnie?

    W czym problem? Różne przeróbki i adaptacje w życiu widziałem. A brak stosunkowo
    tanich rurek może to mocno podrożyć.

  • 36. Data: 2016-10-16 10:33:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 15 października 2016 23:08:08 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:
    .

    > W czym problem? Różne przeróbki i adaptacje w życiu widziałem. A brak stosunkowo
    tanich rurek może to mocno podrożyć.
    Ok jak więc sugerujesz projektować rurki w dzisiejszym garażu?
    Rozstaw taki jak dla garażu czy może rozstaw taki aby 24stC było bo kiedyś salon tam
    będzie czy sypialnia dla babci?
    Przy przerabianiu garażu na mieszkanie dla babci koszty będą na tyle wysokie że
    zerwanie 40m2 posadzki i wylanie nowej z prawidłowo zrobioną podłogówką mocno roboty
    nie podroży.

  • 37. Data: 2016-10-16 10:53:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > W czym problem? Różne przeróbki i adaptacje w życiu widziałem. A brak stosunkowo
    tanich rurek może to mocno podrożyć.
    Brak nadproży do normalnych niegarażowych okien czy też brak okien w garażu też
    podroży dw adaptacje. Więc może jednak na etapie budowy dać szersze nadproża.

  • 38. Data: 2016-10-16 11:03:42
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 października 2016 10:33:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > .

    tanich rurek może to mocno podrożyć.
    > Ok jak więc sugerujesz projektować rurki w dzisiejszym garażu?

    doprowadzic i zślepic.

    b.

  • 39. Data: 2016-10-16 11:13:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 października 2016 11:03:43 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    ?

    > doprowadzic
    Jaki rozstaw sugerujesz?
    Podłogówkę projektuje się praktycznie osobno pod konkretne pomieszczenie- inny
    rozstaw/ długości pętli a salon, inny na łazienkę a jeszcze inaczej może wyjść dla
    sypialni.
    >i zślepic.
    A nie lepiej później jak będziemy garaż na mieszkanie dla babci przerabiać zrobić to
    porządnie od początku?

  • 40. Data: 2016-10-16 18:43:52
    Od: uciu <a...@g...com>

> [...]

    zerwanie 40m2 posadzki i wylanie nowej z prawidłowo zrobioną podłogówką mocno roboty

    rurki daje w płyte, nie w posadzke....

    http://i.imgur.com/pQo8QAS.jpg