  • 51. Data: 2013-06-07 08:40:03
    Temat: Re: podsumowanie sezonu - pompa ciepla ;)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:koqk5j$n0p$2@dont-email.me...

    > Ciekawie o dotacjach:
    > http://www.rp.pl/artykul/10,1015962-Polsce-dyktuje-s
    ie--co-powinna-chciec--a-nie--co-jest-jej-potrzebne.
    html

    Bardzo ciekawie "Po pierwsze pieniądze z Unii Europejskiej trzeba traktować
    jako wyłącznie możliwość odzyskania własnej składki" w tym, miejscu
    przestalem czytac.

  • 52. Data: 2013-06-09 19:08:08
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Ja na ten przykład postanowiłem jakiś czas temu ograniczyć sponsoring tej
    bandy śmieci w rządzie i rzuciłem palenie :)

  • 53. Data: 2013-06-10 09:14:39
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Ja na ten przykład postanowiłem jakiś czas temu ograniczyć sponsoring tej
    > bandy śmieci w rządzie i rzuciłem palenie :)

    zawsze to coś :) hehe ale jak wszyscy by zaprzestali pić i palić
    to coś innego by wymyślili aby sciągnać te brakujące podatki coś w stylui
    1mln za scięcie drzewa :)

  • 54. Data: 2013-06-10 22:41:40
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 09:14:39 UTC+2 użytkownik AT napisał:

    > zawsze to coś :) hehe ale jak wszyscy by zaprzestali pić i palić
    >
    > to coś innego by wymyślili aby sciągnać te brakujące podatki coś w stylui
    >
    > 1mln za scięcie drzewa :)

    Jak by wszyscy przestali pic alkohol to bez żadnych dodatkowych podatków by w
    budżecie przybyło. Straty budżetu związane z alkoholem są 4 razy większe od wpływów z
    podatków związanych z alkoholem. Jeszcze niedawno myślałem tak jak Ty.

  • 55. Data: 2013-06-11 09:40:43
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 22:41:40 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    podatków związanych z alkoholem. Jeszcze niedawno myślałem tak jak Ty.

    Straty niemierzalne, czyli demoralizacja społeczeństwa w jakimś tam % i konsekwencje
    z tym związane też to uwzględnia?

  • 56. Data: 2013-06-11 11:51:55
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 09:40:43 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:

> [...]
    >

    > Straty niemierzalne, czyli demoralizacja społeczeństwa w jakimś tam % i
    konsekwencje z tym związane też to uwzględnia?

    Straty mierzalne w miliardach złotych. Nie takie nic nie znaczące. Rządzącym pasuje
    taki stan. Pijakami łatwiej się rządzi. Wystarczy że mają piwa pod dostatkiem.