  • 1. Data: 2011-02-15 14:56:23
    Temat: podwójne rolety
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    nie nie - nie sprzedaję takich tylko szukam :p

    szukam patentu na podwójne zacienienie okien
    - nocne całkowite oraz
    - dzienne tylko rozpraszające promienie słoneczne -
    czy da się jakoś zainstalować te obie funkcje? nie mówię o wertykalach - nie
    dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten styl.

    jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2011-02-15 15:06:20
    Temat: Re: podwójne rolety
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 15:56, amba pisze:
> [...]
    > czy da się jakoś zainstalować te obie funkcje? nie mówię o wertykalach -
    > nie dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten

    Da się. Mam takie w oknach poddaszowych. Rolety z materiału, w
    rzeczywistości wygląda tak, jakbyś zamontował na jednym oknie 2 komplety
    rolet.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 3. Data: 2011-02-15 16:01:29
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 15:56:23 +0100, amba napisał(a):

> [...]
    > dają szczelnego zaciemnienia, no i raczej do domu to niebardzo ten styl.

    To może takie dzień-noc? Tylko będziesz mieć pasiaki w oknach w dzień.
    --
    w_e

  • 4. Data: 2011-02-15 16:22:57
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    Użytkownik "amba" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > jakieś pomysły?

    Może takie rozwiązania?
    http://www.oknoidrzwi.pl/upl/il1269613273.jpg

  • 5. Data: 2011-02-15 19:04:04
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "non.ens" <n...@o...pl> wrote in message
    > Może takie rozwiązania?
    > http://www.oknoidrzwi.pl/upl/il1269613273.jpg

    to tylko tak wygląda, ale ani to nie daje całowitego zaciemnienia kiedy
    trzeba, a także nie rozprasza tylko 'rozprasza w paski' (to będzie 'walić po
    gałach' w paski ;) ). Tu chodzi o spełnienie każdej z funkcji, a nie
    wszystkich po trosze. Ale dziękuję. Szukam dalej. A jakby tak zaistalować
    drugą roletę od dołu?

  • 6. Data: 2011-02-15 19:04:41
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "Theli" <p...@w...pl> wrote in message
    > Da się. Mam takie w oknach poddaszowych. Rolety z materiału, w
    > rzeczywistości wygląda tak, jakbyś zamontował na jednym oknie 2 komplety
    > rolet.

    ale obie u góry? dwie kasety? zapodaj fotkę może, dzięki

  • 7. Data: 2011-02-15 19:09:09
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    są rolety z podwójnymi kasetami...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2011-02-15 20:04:28
    Od: "amba" <a...@m...pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
    > są rolety z podwójnymi kasetami...

    dzięki za info.

    ps:
    czy możliwe jest technicznie zainstalowanie w jednym oknie rolety oraz plisu
    (to drugie to ma zasłaniać dolną i/lubśrodkową część okna) - ?

  • 9. Data: 2011-02-15 20:29:25
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

> [...]
    > po gałach' w paski ;) ). Tu chodzi o spełnienie każdej z funkcji, a nie
    > wszystkich po trosze. Ale dziękuję. Szukam dalej. A jakby tak zaistalować

    Widziałeś to zdjęcie z lewej strony? Tam są dwie kasety (jedna na górze,
    druga na dole). Zamontuj w jednej z nich materiał jaki wg Ciebie zapewni
    odpowiednie zaciemnienie i będziesz zadowolony.

  • 10. Data: 2011-02-16 06:34:44
    Od: Theli <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 20:04, amba pisze:
    > "Theli" <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > ale obie u góry? dwie kasety?

    Obie mogą być zarówno u góry jak i na dole. Nie są to rolety w kasetach,
    ale przymocowane do linek, które idą wzdłuż okna i przesuwane po nich,
    zwijają się w harmonijkę.

    > zapodaj fotkę może, dzięki

    Chyba tak będzie łatwiej, ale to dopiero wieczorem.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl