  • 1. Data: 2009-04-16 18:48:23
    Temat: poliwęglan za kuchenką gazową
    Od: "P" <p...@g...pl>

    Witam
    czy umieszczenie na ścianach, za i obok kuchenki gazowej płyt
    poliwęglanowych jest dobrym pomysłem? Jak jest odporność poliwęglanu na
    temperaturę? Czy płyta może się stopić, wydzielać jakieś toksyczne opary pod
    wpływem temperatury itd?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-17 09:42:03
    Temat: Re: poliwęglan za kuchenką gazową
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:48:23 +0200, P napisał(a):

> [...]
    > temperaturę? Czy płyta może się stopić, wydzielać jakieś toksyczne opary pod

    Marny pomysł, w ogóle plastik na ścianach to marny pomysł. Weź jakiś ścinek
    poliwęglanu (np. z firmy szyldziarskiej) i pobaw się nim nad gazem - sam
    się przekonasz jak to działa. Zakres używalności do 135°C, temp. topnienia
    225°C.

    T.

  • 3. Data: 2009-04-17 19:18:17
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > się przekonasz jak to działa. Zakres używalności do 135°C, temp. topnienia

    Widziałem w Hanburgu) ładną taflę szkła zbrojonego (drutem) na scianie, za
    płytą ceramiczną, Ładnie wygląda.
    Jurek